انتشار کتاب قرآنی با موضوع انسان و شیطان در آلمان
کد خبر: 3880465
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

انتشار کتاب قرآنی با موضوع انسان و شیطان در آلمان

كتاب «Mensch zwischen Vernunft und Seele»(انسان در میان عقل و نفس) اثر حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد، مدیر انستیتو علوم انسانی و علوم اسلامی آلمان به‌زودی منتشر و راهی بازار می‌شود.

به گزارش ایکنا از آلمان؛ کتاب «انسان در میان عقل و نفس» اثری از حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد، مدیر انستیتو علوم انسانی و علوم اسلامی هامبورگ است که به‌زودی در آلمان منتشر می‌شود.

این اثر یک پژوهش قرآنی به‌شمار می‌رود که به قلم رضوی‌راد و به زبان آلمانی نوشته شده است و به‌زودی رونمایی خواهد شد.

از جمله مطالبی که در این کتاب به آن اشاره شده است، می‌توان از این موضوع یاد کرد که تنظیم معیار صحیحی از روابط انسان با خودش، خداوند، جهان هستی، انسان‌های دیگر و موجودات پیرامون، به وی کمک می‌کند تا از آسیب‌ها مصون بماند و از آسیب‌رسانی نیز به دور باشد.

دستیابی به چنین موهبتی مرهون معرفت و شناختی است که انسان باید از تمام عناصری که نام برده شد، پیدا کند. یکی از این عناصر که انسان از لحظه شروع زندگی تا پایان عمر با آن سر و کار دارد،‌ شیطان است.

در این کتاب از شیطان به این صورت تعبیر شده که موجودی است با وظیفه و فلسفه وجودی روشن و شفاف و انسان‌ها از آن فقط تصویری منفی، ترسناک و نفرت‌آور دارند و خطاهای خود را از وجود و وسوسه‌های او ناشی می‌دانند.

به این منظور کتاب «انسان در میان عقل و نفس» به شناخت دقیق‌تر و عمیق‌تر از انسان و شیطان کمک کرده و به تنظیم درست روابط صحیح میان این دو مخلوق کمک می‌کند.

انتهای پیام
captcha