حضور بیش از ۲۴۰۰ شرکت‌کننده در دومین جشنواره ملی مهدویت
کد خبر: 3880657
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

حضور بیش از ۲۴۰۰ شرکت‌کننده در دومین جشنواره ملی مهدویت

دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت گفت: در این جشنواره هزار و ۲۱۷ نفر آثار مهدوی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال و همچنین هزار و ۱۸۸ نفر در مسابقه کتاب‌خوانی شرکت کردند.

حضور بیش از 2400 شرکت‌کننده در دومین جشنواره ملی مهدویت

به گزارش ایکنا از قم، علی حسینی، دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت، امروز، 3 اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن اعلام پایان مهلت شرکت در دومین جشنواره ملی مهدویت، بیان کرد: جشنواره ملی مهدویت با هدف ترویج فرهنگ مهدوی و تولید آثار فاخر در این عرصه، سال گذشته آغاز به کار کرد. 

وی افزود: دومین دوره جشنواره ملی مهدویت نیز با محوریت تمدن سازی نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور، همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان آغاز به کار کرد و فراخوان ارسال آثار انجام گرفت که علاقه‌مندان می‌توانستند آثار خود در موضوع مهدویت را در بخش‌های عکس، پادکست، تصویرسازی، شعر، دلنوشته، داستان کوتاه و پوستر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت بیان کرد: مهلت ارسال آثار تا 15دی‌ماه ادامه داشت که به دلیل درخواست‌ها و استقبال گسترده از جشنواره، تا 30بهمن‌ماه تمدید شد که در پایان 1217شرکت‌کننده، آثار خود را به جشنواره ارسال کردند.

وی ادامه داد: دومین جشنواره ملی مهدویت همچنین در بخش کتابخوانی و با محوریت کتاب انسان 250 ساله مقام معظم رهبری برگزار شد که این مسابقه نیز در 30بهمن ماه و به مدت یک‌روز برگزار شد که در این بخش نیز 1188نفر در مسابقه کتابخوانی شرکت کردند.

حسینی تصریح کرد: آثار ارسالی به دومین جشنواره ملی مهدویت در مرحله بررسی اولیه و تفکیک سازی آثار قرار دارد و به زودی روند داوری آثار آغاز خواهد شد و نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود؛ همچنین قرعه کشی مسابقات کتابخوانی، روز 18اسفندماه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) برگزار می‌شود و برگزیدگان در سایت جشنواره معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام
captcha