تعطیلی بقاع متبرکه در دستور کار نیست
کد خبر: 3880664
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
حجت‌الاسلام محمد نوروزپور:

تعطیلی بقاع متبرکه در دستور کار نیست

مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تعطیلی بقاع متبرکه در دستور کار نیست، اظهار کرد: لازم است که همه زائران بقاع متبرکه، نکات بهداشتی را که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده است، رعایت کنند و  از سجاده نماز و وسایل شخصی استفاده کنند. 

نکات بهداشتی باید در بقاع متبرکه رعایت شودحجت‌الاسلام محمد نوروزپور، مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: در پی شنیده شدن اخباری مبنی بر شیوع ویروس کرونا، طی دو روز گذشته با هیئت امنای بقاع متبرکه کشور در ارتباط بوده و بر ضدعفونی کردن ضریح‌ و در برخی موارد، ایجاد حائل چوبی میان زائران و ضریح تأکید کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه فعلاً تعطیلی بقاع متبرکه در دستور کار نیست، اظهار کرد: لازم است که همه زائران بقاع متبرکه، نکات بهداشتی را که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده است، رعایت کنند و  از سجاده نماز و وسایل شخصی استفاده کنند. 

حجت‌الاسلام نوروزپور در ادامه گفت: پس از پایان شمارش آرای انتخابات، جلسه‌ای با این موضوع در سازمان اوقاف تشکیل و تمهیدات جدیدی درباره مقابله با ویروس کرونا در بقاع متبرکه اتخاذ می‌شود.  

انتهای پیام
captcha