تلاش برای برگزاری نشست خبری مشترك برای منتخبان انتخابات مجلس در فارس
کد خبر: 3880680
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

تلاش برای برگزاری نشست خبری مشترك برای منتخبان انتخابات مجلس در فارس

سازمان بسیج رسانه فارس طی بیانیه‌ای اعلام كرده است كه برای برگزاری نشست خبری مشترک برای منتخبان انتخابات مجلس شورای اسلامی با هدف تشریک مساعی ایشان با خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای و هم‌افزایی نمایندگان در پیگیری موضوعات و مسائل بومی استان برنامه‌ریزی دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی برگزاری انتخابات باشكوه 2 اسفندماه در استان فارس، سازمان بسیج رسانه بیانیه‌ای به‌منظور قدردانی از مردم ولایت‌مدار این استان منتشر كرد.

در این بیانیه آمده است: انتخابات روز گذشته به تصویر کشیده شدن مجدد مردم‌سالاری دینی و نشانه ای روشن از بالندگی انقلاب اسلامی با تکیه بر اراده عمومی ملت آزاده و انقلابی بود.

جا دارد ضمن تبریک به مردم ایران برای خلق این حماسه سرنوشت‌ساز، به پیروی از رهبر معظم انقلاب که از زحمات اهالی رسانه در مراحل مختلف انتخابات تقدیر کردند؛ همت والای اهالی رسانه استان در ثبت و ضبط این رویداد مبارک ملی و شکستن دیوار بایکوت و تحریف رسانه‌های معاند را بستاییم.

سازمان بسیج رسانه همچنین از تمامی منتخبان، نامزدها، هواداران آ‌نها و رسانه‌های جمعی و اجتماعی خواسته است؛ در جهت تبدیل رقابت‌ها به همدلی و هم‌افزایی و وحدت در مسیر خدمت به ملت تلاش کنند.

سازمان بسیج رسانه فارس برای برگزاری نشست خبری مشترک برای منتخبان در اولین فرصت با هدف تشریک مساعی ایشان با خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای و هم‌افزایی نمایندگان در پیگیری موضوعات و مسائل بومی استان برنامه‌ریزی دارد.

انتهای پیام
captcha