دوره تربیت مربی قرآن در اقلید برگزار شد
کد خبر: 3880758
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

دوره تربیت مربی قرآن در اقلید برگزار شد

کارگاه‌های آموزشی روش تدریس و دوره تربیت مربی قرآن ویژه مربیان مهد و معلمان آموزش و پرورش در اقلید فارس برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، کارگاه‌های آموزشی روش تدریس و دوره تربیت مربی قرآن ویژه مربیان مهد قرآن شهرستان اقلید استان فارس با تدریس سیدمهدی سیف، عضو هیئت علمی این مؤسسه برگزار شد.

دانش‌افزایی و ارتقای در مهارت‌های علمی، آموزشی و تخصصی مربیان از اهداف این دوره آموزشی است که با برگزاری محفل انس با قرآن با حضور حافظان و مربیان و جلسه آموزشی جهت اولیای قرآن‌‌آموزان و معلمان آموزش و پرورش همراه بود.

یادآور می‌شود، مهد قرآن شهرستان اقلید تحت پوشش دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن در سال 1374 تأسیس شده است. این مرکز آموزشی قرآن مردم‌نهاد در راستای توسعه فعالیت‌های دینی با محوریت حفظ و معارف اهل‌بیت(ع) با تلاش اساتید و مربیان بیش از 500 حافظ قرآن از حفظ یک جزء تا حفظ کل تحت آموزش قرار داده است.

مهد قرآن اقلید در حال حاضر با انجام طرح استعدادیابی دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند حفظ در کلاس‌‌های آموزشی، سازمان‌دهی شده و مشغول حفظ هستند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌های آموزشی حفظ قرآن و مفاهیم می‌توانند به دفتر مهد قرآن اقلید در خیابان معلم، کوچه شهید مهدوی، معاد 30 مراجعه و یا با شماره 44520324-071 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha