جنایات رژیم صهیونیستی مقاومت ملت فلسطین را افزایش خواهد داد
کد خبر: 3881067
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
حماس:

جنایات رژیم صهیونیستی مقاومت ملت فلسطین را افزایش خواهد داد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در بیانیه‌ای شهادت شماری از مردم فلسطین در غزه و تعدادی از اعضای مقاومت در دمشق را تسلیت گفت و تأکید کرد: جنایات رژیم صهیونیستی مقاومت ملت فلسطین را افزایش خواهد داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اینترنتی «حماس»، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین امروز، 5 اسفندماه، در بیانیه‌ای شهادت شماری از مردم مجاهد فلسطین از جمله شهید محمدعلی الناعم در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت برخی اعضای مقاومت از جمله شهید سلیم احمد سلیم و شهید زیاد احمد منصور در حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به دمشق، پایتخت سوریه، را تسلیت گفت و برای مجروحان آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.
 
حماس در این بیانیه تأکید کرد: این جنایات بی‌شرمانه اعلان جنگ رژیم صهیونیستی و ادامه تجاوز این رژیم به ملت فلسطین و تمام ملت‌های منطقه است.
 
این جنبش با تأکید بر وحدت فرزندان مقاومت اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی قطعاً مقاومت شجاعانه ملت فلسطین را افزایش خواهد داد و پافشاری آنان به جهاد و مقاومت در برابر متجاوزان رژیم صهیونیستی و تلاش برای دفاع از حق ملت فلسطین بیشتر خواهد شد.
 
ارتش اسرائیل امروز اعلام کرد: جنگنده‌های این رژیم مواضع جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جنوب دمشق و چندین موضع دیگر این جنبش در مناطق مختلف نوار غزه را هدف قرار دادند.
 
جهاد اسلامی فلسطین نیز ابراز کرد: بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی در دمشق، سلیم احمد سلیم 24 ساله و زیاد احمد منصور 23 ساله دو عضو این جنبش به شهادت رسیده‌اند.
انتهای پیام
captcha