مردم در پیشامدهای ناگوار صبور باشند
کد خبر: 3881118
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
امام جمعه کوهبنان:

مردم در پیشامدهای ناگوار صبور باشند

‌حجت‌الاسلام عباس جعفری با بیان اینکه انسان مؤمن باید در پیشامدهای ناگوار صبر داشته باشد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، هموطنان عزیز باید به رعایت بهداشت فردی توجه خاصی داشته باشند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ‌حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، پنجم اسفندماه در مراسم نماز وحدت این شهرستان که در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز ولادت امام محمد باقر(ع)، گفت: باقرالعلوم از القاب این امام همام است؛ در زمان ایشان علوم اهل بیت(ع) احیا شد و اسلام واقعی در اختیار مردم قرار گرفت.

وی افزود: در زمان امام محمد باقر(ع) سب مولای متقیان برداشته شد. لذا تعلیم علم و بیان روایت و حدیث در این دوران رونق گرفت و در زمان امام صادق(ع) به اوج خود رسید.

امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: کمال، رشد و تعالی انسان در سه چیز است که آگاهی در دین از آن جمله است.

جعفری با بیان اینکه انسان مؤمن باید در پیشامدهای ناگوار صبر داشته باشد، گفت: انسان‌ها باید برای زندگی خود برنامه داشته باشند و در مسائل معنوی به بالا دست و در مسائل مادی به زیر دست خود توجه کنند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: هموطنان عزیز باید به رعایت بهداشت فردی توجه خاصی داشته باشند تا از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری شود.

نامجو‌کوهبنانی
انتهای پیام
captcha