تمدید مهلت ارسال ایده‌های نو در بخش فرهنگ نمایشگاه قرآن + تیزر
کد خبر: 3881153
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰

تمدید مهلت ارسال ایده‌های نو در بخش فرهنگ نمایشگاه قرآن + تیزر

زمان ارسال ایده‌های نو در بخش فرهنگ و هنر بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که تا پیش از این 10 اسفندماه اعلام شده بود، تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال ایده‌های نو در بخش فرهنگ نمایشگاه قرآن + تیزر

به گزارش ایکنا؛ بخش فرهنگ و هنر بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم زمان ارسال ایده‌ها و آثار نو برای حضور در این بخش از نمایشگاه قرآن را تا روز 25 اسفندماه تمدید کرده است. این زمان تا پیش از این دهم اسفندماه اعلام شده بود.
این آثار در دو بخش «ایده‌ها و آثار مرتبط با حوزه فرهنگ قرآنی» و «ایده‌ها و آثار مرتبط با حوزه هنرهای قرآنی» دریافت می‌شود. متقاضیان در بخش فرهنگ قرآنی می‌توانند آثار خود را در محورهایی همچون «خانواده و سبک زندگی قرآنی»، «اقتصاد مقاومتی»، «اقتصاد فرهنگ» و «قرآن و گام دوم انقلاب» ارسال کنند. زمان ارسال ایده‌ها در این بخش روز 10 اسفندماه بود که تا 25 این ماه تمدید شده است.
همچنین در بخش هنرهای قرآنی نیز آثار و ایده‌های ارسالی در محورهایی همچون «خوشنویسی فارسی و غیرفارسی»، «تذهیب و نگارگری»، «نقاشی»، «گرافیک»، «عکاسی»، «صنایع دستی»،‌ «آثار حجمی»، «هنرهای مفهومی»، «تواشیح»، «داستان‌سرایی»،‌ «تئاتر خیابانی»، «نمایش عروسکی» و «فیلم» پذیرش خواهد شد. زمان دریافت آثار و ایده‌ها در این بخش تا 15 فروردین‌ماه اعلام شده است.
نمایش آثار برگزیده و تقدیر از منتخبان با لوح زرین، دیپلم افتخار و اهدای جوایز دیگر از جمله مزایای در نظر گرفته شده برای مخاطبان این بخش از نمایشگاه قرآن است. همچنین مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اطلاع‌رسانی iqfa.ir مراجعه یا با شماره 61905 تماس حاصل کنند.
یادآور می‌شود، بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم طی روزهای 13 تا 28 اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha