اساسنامه انجمن خادمان قرآن تصویب شد / برگزاری انتخابات در چهارمین مجمع
کد خبر: 3881270
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

اساسنامه انجمن خادمان قرآن تصویب شد / برگزاری انتخابات در چهارمین مجمع

اساسنامه انجمن خادمان قرآن کریم در جلسه‌ای فوق‌العاده‌ مورد بررسی اعضا قرار گرفت و به تصویب نهایی رسید و مقرر شد تا انتخابات این انجمن در مجمع چهارم، که سال آینده برگزار می‌شود، اجرا شود.

تصویب اساس‌‌نامه انجمن خادمان قرآن / برگزاری انتخابات در چهارمین مجمع

به گزارش ایکنا، مجمع فوق‌العاده انجمن خادمان قرآن اوایل این هفته در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به منظور بررسی اصلاحات و تصویب اساسنامه این انجمن برگزار شد.

محمدرضا پورمعین، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم، در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اعلام این خبر، گفت: این جلسه به صورت فوق‌العاده تشکیل شد و با توجه به اینکه در مجمع سوم تعداد شرکت‌کنندگان به حد نصاب نرسید، موظف بودیم بین یک تا دو هفته مجمع فوق‌العاده را برگزار کنیم و اساسنامه اصلاح شده را به تصویب برسانیم.

وی با تأکید بر تصویب اساسنامه انجمن، تصریح کرد: این اساسنامه به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال می‌شود و امیدواریم در مجمع چهارم در سال 1399 در مورد انتخابات و برگزاری جلسات تخصصی مجامع پنجگانه نیز اقدام کنیم.

پورمعین اظهار کرد: در این جلسه با توجه به اینکه انتخابات محل بحث نبود، در این مورد بحثی نشد و موضوع جلسه فقط در مورد تصویب اسا‌سنامه بود. بحث دیگر راه‌یابی فعالان و برگزیدگان ممتاز انجمن خادمان به عنوان خادم قرآن بود که مقدمات کار اداری آنها نیز انجام خواهد شد.

یادآور می‌شود، پس از آنکه سومین جلسه مجمع عمومی خادمان قرآن کریم در اواخر بهمن‌ سال جاری برای تصویب نهایی اساسنامه انجمن خادمان قرآن به حد نصاب نرسید و فقط کلیات آن مورد بررسی قرار گرفت، مقرر شد که این موضوع در جلسه فوق‌العاده‌ای، که قرار بود اوایل اسفندماه در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود، مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha