پنجمین جشنواره سرود «آوای بیداری» در هفته هنر ۹۹
کد خبر: 3881314
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
سازمان بسیج هنرمندان برگزار می‌کند؛

پنجمین جشنواره سرود «آوای بیداری» در هفته هنر ۹۹

پنجمین جشنواره سرود بسیج با عنوان «آوای بیداری» همزمان با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین‌‏ماه سال 99 برگزار می‏‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ پنجمین جشنواره سرود بسیج با عنوان «آوای بیداری» همزمان با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌‏شود.

در فراخوان این جشنواره آمده است: با استعانت از خداوند متعال در راستای انتظارات مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای (مدظله العالی) مبنی بر توجه به گونه سرود و نیاز به حضور جوانان پر جنب و جوش و اهل هنر در عرصه سرود و تقویت و توسعه گروه‌های سرود فعال و منسجم، انجمن موسیقی و سرود سازمان بسیج هنرمندان در راستای مأموریت و رسالت خود در گام دوم انقلاب اسلامی پنجمین جشنواره سرود بسیج را با عنوان «آوای بیداری» در فروردین‌‏ماه سال 99 همزمان با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می‏‌کند.

گام دوم انقلاب اسلامی(تکریم شهدای مقاومت، خاصه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی)، اقتصاد مقاومتی(شهدای گرانقدر انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم)، نگاه انقلابی، عمل جهادی(بسيج، شجره طيبه انقلاب 40 سالگی)، عزت و اقتدار ملی(خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن اسلامی)، جوانان، محور پيشرفت(خودباوری، خودكفايی و اميد به آينده)، ولايت، عاشورا، طليعه ظهور(عدالت علوی و مبارزه با فساد)، راهبرد مقاومت، وحدت امت اسلام(راهیان نور، راویان عشق)، اخلاق و معنويت(سبک زندگی ايرانی اسلامی) از موضوعات و محورهای کلی آثار این جشنواره است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره می‌توانند به انجمن‌های موسیقی و سرود سازمان‌های بسیج هنرمندان استانی مراجعه و شیوه‌نامه جشنواره را دریافت کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار 15 اسفندماه جاری است و در مرحله حضوری به تشخیص هیئت داوران بر حسب کیفیت و کمیت آثار گروه‌های شرکت‌کننده از برگزیدگان در بخش‌های گروه‌های برتر، تک‌خوانی، هدایت و رهبری گروه، نوازنده همراهی‌کننده گروه، آهنگ‌سازی و تنظیم، شعر تقدیر خواهد شد.

شرکت‌کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 88491468 - 021 تماس بگیرند و آثار خود را از طریق پیام‌رسان داخلی ایتا به شماره 09023776096 ارسال کنند.

حدیثه سوختانلو
انتهای پیام
captcha