فعالیت کانون‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مقابله با ویروس کرونا
کد خبر: 3887910
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

فعالیت کانون‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مقابله با ویروس کرونا

ستاد فرهنگی مبارزه با ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با کانون‌های دانشجویی گوناگون فعالیت‌های فرهنگی مختلفی را تدوین و فراخوان مشارکت در آنها را منتشر کرده است.

Vvv

محمد امین حبیبی، مدیر فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه در ارتباط با شرایط حال حاضر جامعه و درگیری با ویروس کرونا اظهار کرد: کانون‌های هنرهای تجسمی فراخوان مسابقه‌ای را منتشر کرده که در رشته‌های نقاشی، خط، طراحی و کاریکاتور تدوین شده است. این مسابقه با موضوعات ویروس کرونا، دوران قرنطینه و کادر درمانی تنظیم شده و مهلت ارسال آثار تا ۱۸ اردیبهشت ماه است. 

وی ادامه داد: همچنین از سوی گروه جهادی راه خدا به منظور همکاری در زمینه پیشگیری و مقابله با انتشار ویروس کرونا ثبت‌نام داوطلبان خدمت در جبهه سلامت آغاز شده است.

حبیبی گفت: همچنین کانون خیریه سیب سرخ کمک‌های نقدی خیران و نیکوکاران را در جهت تهیه لوازم مورد نیاز بهداشتی جمع‌آوری می‌کند، نیکوکارانی که قصد شرکت در این عمل خیر را دارند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره 6143378662787 واریز کنند.

مدیر فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: همچنین کانون شعر و ادب «اولین جشنواره مجازی شعر جندی‌شاپور» را با موضوع بیماری کرونا و قدردانی از کادر درمانی برگزار می‌کند. شعر طنز، شعر کلاسیک، شعر نو و نثر طنز بخش‌های این مسابقه را تشکیل می‌دهند. علاقه‌مندان تا ۱۳ فروردین ماه مهلت دارند آثار خود را به این مسابقه ارسال کنند. 

انتهای پیام
captcha