حضور احمد عبیاوی در مسابقه تلویزیونی اسراء
کد خبر: 3888444
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲

حضور احمد عبیاوی در مسابقه تلویزیونی اسراء

فصل نهم مسابقه تلویزیونی اسراء که از آن به عنوان بزرگترین مسابقه استعدادیابی قرآنی نیز یاد می‌شود، شاهد قرائت احمد عبیاوی قاری نوجوان خوزستانی بود.

احمد عبیاوی

به گزارش ایکنا از خوزستان، فصل نهم مسابقه تلویزیونی اسراء که از آن به عنوان بزرگترین مسابقه استعدادیابی قرآنی نیز یاد می‌شود، شامگاه 12 فروردین‌ماه شاهد هنرنمایی و قرائت احمد عبیاوی قاری نوجوان خوزستانی اهل شهرستان کارون بود.

احمد به تلاوت آیاتی از سوره غافر به تقلید از استاد محمد صدیق منشاوی پرداخت.

علی‌اکبر ملک‌شاهی، داور این مسابقه درباره قرائت احمد گفت: تقلید بسیار خوبی بود و لذت بردم. در پایان قرائت، کمی نفس کم آورد که آن هم در این سن نقص به شمار نمی‌رود. 

مهدی غلام‌نژاد، داور دیگر مسابقه اسرا نیز گفت: دست‌ها وقتی به صورت خیلی نزدیک می‌شود طنین صدا را عوض می‌کند و خیلی نزدیک شدن دست خوب نیست. اگر وسط فرازها بیشتر استراحت می‌کردید خشکی صدا برای شما پیش نمی‌آمد. در این شرایط سنی باید بین فرازها استراحت کنید.

حامد ولی زاده، یکی از داوران مسابقه اسرا گفت: صدایی که احمد دارد از آن نوع صداهایی است که در لحظه هر کاری دوست داشته باشد می‌تواند انجام دهد. وقتی اوج می‌خوانی قوی نخوان، اینگونه بار روی صدا کمتر و باعث رها شدن بیشتر صدا می‌شود.

بنا بر این گزارش، احمد 13 ساله از چهار سالگی آموختن قرآن را آغاز کرده و از ۹ سالگی تلاوت را به شکل حرفه‌ای می‌خواند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
علی حزابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۱:۰۲
0
0
خیلی خوبه
captcha