برپایی جشن مجازی نیمه شعبان در شهر ویس
کد خبر: 3888763
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴

برپایی جشن مجازی نیمه شعبان در شهر ویس

کانون فرهنگی ـ هنری حضرت حجت(عج) مسجد امام حسین(ع) شهر ویس با برگزاری جشن‌های شعبانیه و مراسم دعاخوانی در فضای مجازی، ویژه‌برنامه‌های خود را در ماه شعبان دنبال می‌کند.

برپایی جشن مجازی نیمه شعبان توسط مسجد امام حسین(ع) شهر ویس

به گزارش ایکنا از خوزستان، با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تجمعات، مراکز فرهنگی و مساجد، برنامه‌های خود را به فضای مجازی انتقال داده و در این عرصه ایفای نقش می‌کنند. کانون فرهنگی ـ هنری حضرت حجت(عج) مسجد امام حسین(ع) شهر ویس نیز با برگزاری جشن‌های شعبانیه و مراسم دعاخوانی در فضای مجازی، ویژه‌برنامه‌های خود را به مناسبت‌های ماه شعبان دنبال می‌کند.

سیدمحمود مولا، مدیر کانون فرهنگی ـ هنری حضرت حجت(عج) در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: یکی از برنامه‌های این کانون همزمان با اعیاد شعبانیه، برگزاری جشن مجازی بود که مخاطبان ما توانستند به صورت زنده از طریق صفحه مسجد در اینستاگرام این برنامه را مشاهده کنند. این جشن شامل قرائت قرآن کریم، سخنرانی و مداحی بود.

وی همچنین گفت: مراسم قرائت حدیث کساء نیز به صورت مجازی از همین صفحه پخش شد. تعداد بازدیدهای مراسم بیش از 150 نفر است. مراسم جشن نیمه شعبان نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود و شامل برنامه‌هایی چون قرائت قرآن، سخنرانی و قرائت دعای فرج خواهد بود.

مولا همچنین با اشاره به اقدامات جهادی مسجد در شهر ویس گفت: ضدعفونی کردن معابر و محلات سطح شهر در 4 مرحله، تهیه برشور و برگزاری جلسات توجیهی ویژه نمازگزاران و حلقات قرآنی مسجد و  برپایی ایستگاه سلامت جهت غربالگری از جمله این اقدامات جهت پیشگیری از سرایت ویروس کرونا است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد صالح حمیداویان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۵
0
0
خیلی خیلی خیلی عالی
captcha