ضرورت تامین بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند استان اردبیل
کد خبر: 3889230
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

ضرورت تامین بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند و به ویژه پرخطر از بیماری ویروسی کرونا در مناطق مختلف استان اردبیل با محوریت تامین شود.

ضرورت تامین بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، ۱۶ فروردین‌ماه در نشست با فرمانداران شهرستان‌های استان اردبیل، اظهار کرد: انجام به موقع اقدامات پیشگیرانه برای کنترل بیماری ویروسی کرونا در شهرستان‌های سطح استان اردبیل باید در دستور کار فرمانداران قرار گیرد.
وی با تاکید بر تامین اقلام ضروری خانواده‌های پرخطر افزود: بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند و به ویژه پرخطر از بیماری ویروسی کرونا در مناطق مختلف استان اردبیل با محوریت تامین شود.
بهنام جو با اشاره به گروه‌های پر خطر جامعه تصریح کرد: گروه‌های پر خطر جامعه شامل بیماران مبتلا به فشار خون، ناراحتی تنفسی، دیایت و همچنین افراد مسن و سالمند است که باید برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اقدامات مراقبتی انجام شود.
استاندار اردبیل رعایت تمامی موارد بهداشتی را ضروری دانست و بیان کرد: رعایت تمامی موارد بهداشتی اعم از دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان باید تا فراهم شدن وضعیت سفید در کلیه مراکز تامین اقلام اساسی، مدارس و ادارات ضروری و الزامی است.
وی اظهار کرد: در بحث پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا تمامی اقشار مختلف جامعه به ویژه نیرو‌های مسلح، پاسداران، بسیجیان و مسئولان تلاش‌های ارزشمندی کردند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام
captcha