برنامه‌های گرامیداشت نیمه شعبان در اندیمشک / برگزاری جشن مجازی «چهارشنبه مهدوی»
کد خبر: 3889896
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹

برنامه‌های گرامیداشت نیمه شعبان در اندیمشک / برگزاری جشن مجازی «چهارشنبه مهدوی»

شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق و هیئت مهدی موعود(عج) انديمشک با برگزاری مسابقات نقاشی، دلنوشته، توزیع پوستر خانواده منتظر و مناجات خوانی و جشن مجازی «چهارشنبه مهدوی» به استقبال عید نیمه شعبان رفته‌اند.

برنامه‌های گرامیداشت نیمه شعبان در اندیمشک/برگزاری جشن مجازی «چهارشنبه مهدوی»

مهراب سراج‌الدين، مسئول شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق و هیئت مهدی موعود(عج) انديمشک در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار كرد: برنامه‌های اين دو مجموعه فرهنگی در دهه مهدويت از چهاردهم فروردین آغاز شد و تا بیست و چهارم همین ماه در انديمشک ادامه خواهند داشت.

وی بيان كرد: با توجه به بحران بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری همایش‌های حضوری با برنامه‌ریزی جوانان این دو مجموعه، برنامه‌هایی فرهنگی و هنری برای سنین مختلف در نظر گرفته شده است.

سراج‌الدین اظهار کرد: برگزاری مسابقه حجاب ویژه دختران سنین ۱۲ تا ۲۰ سال با موضوع «یک جمله در مورد حجاب» که توسط گروه دختران بهشت این مجموعه ها اجرا می‌شود. مسابقه نقاشی انتظار وی‍ژه كودكان ۴ تا ۱۰ سال در فضای مجازی، توزيع پوستر خانواده منتظر در بین منازل و برپایی ايستگاه خطاطی صلواتی روی شيشه وسايل نقليه شخصی و عمومی از جمله این برنامه ها است.

مسئول شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق و هیئت مهدی موعود(عج) انديمشک ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های ما برگزاری مسابقه پیامکی موعود عشق با موضوع «دلنوشته‌ای به امام زمان(عج)» است. همچنین برنامه مناجات شعبانیه و جشن ولادت امام عصر(عج) ساعت ۱۹ عصر چهارشنبه 20 فروردین در محل پادگان دوکوهه با نام «چهارشنبه مهدوی» برگزار و به صورت زنده از طریق گوگل و اینستاگرام پخش خواهد شد. 

سراج‌الدين افزود: با توجه به اینکه هر ساله جشن و همایش تخصصی مهدویت را در شهرستان برگزار می‌کردیم و امسال با وجود این بیماری منحوس، از برگزاری این جشن معذور هستیم، لذا با کمک خیرین و مهدی یاوران شهرستان اندیمشک در روز ولادت امام زمان(عج)، بسته‌های غذایی، اقلام بهداشتی و ماسک بین اقشار نیازمند شهرستان توسط جوانان مهدوی توزیع خواهد شد.

مسئول شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق و هیأت مهدی موعود(عج) انديمشک اظهار کرد: اين ويژه‌برنامه‌ها به‌همت نوجوانان و جوانان، خیرین مهدوی و مردم ولایت مدار انديمشک بدون حمایت‌های دولتی هر ساله در دهه مهدویت برگزار می‌شوند.

این فعال فرهنگی در پایان با اشاره به گذشت ۱۷ سال از تشکیل این مجموعه مهدوی تصریح کرد: دغدغه ما در این چند سال، نبود مکانی ثابت برای فعالیت نوجوانان و جوانان است، از این رو از خیرین برای ساخت مجموعه مهدی یاوران شهرستان تقاضای همیاری و مساعدت داریم.

انتهای پیام
captcha