مهلت ارسال اثر به جشنواره‌ قطبی قرآن دانش‌آموزان خوزستان تمدید شد
کد خبر: 3901233
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

مهلت ارسال اثر به جشنواره‌ قطبی قرآن دانش‌آموزان خوزستان تمدید شد

رئیس اداره قرآن،‌ عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان، از مهلت ارسال اثر به هفدهمین جشنواره‌ قطبی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان خوزستان تا 14 خردادماه خبر داد.

fff

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن،‌ عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: مهلت ارسال اثر برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مرحله قطبی جشنواره قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی استان خوزستان تا 14 خردادماه تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه بنا به مصوبه شورای قرآن، عترت و نماز استان و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو همه اردوهای دانش‌آموزی مقرر شد، هفدهمین جشنواره‌های قطبی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان خوزستان به شیوه غیرحضوری برگزار شود، افزود: پیش از این مهلت ارسال آثار شرکت‌کنندگان 7 خردادماه اعلام شده بود که دوباره تمدید شد. 

بلاسم تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در مرحله قطبی، مختص دانش­‌آموزانی است که مسابقات کشوری دارند که شامل همه رشته­‌های دوره متوسطه دوم و رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ ویژه دوره متوسطه اول است. دانش‌آموزانی که در مرحله مقدماتی مسابقات، حدنصاب لازم را کسب کنند، به مرحله فینال این مسابقات راه خواهند یافت. زمان برگزاری مسابقات فینال با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا متعاقبا اعلام می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: قرعه‌ها و سوالات مربوط به رشته‌های تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ عمومی، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، احکام، نهج البلاغه، تفسیر، صحیفه سجادیه از ۲۰ اردیبهشت در سامانه FTP پوشه مسابقات بارگذاری و اطلاع‌رسانی شده است.

انتهای پیام
captcha