مشارکت بیشتر دانشجویان در فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی اهواز
کد خبر: 3901389
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

مشارکت بیشتر دانشجویان در فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

سرپرست اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تأکید بر ایفای نقش بیشتر دانشجویان در فعالیت‌های قرآنی، گفت: سعی بر آن است تا دانشجویان در زمینه تولیدات هنری و رسانه‌ای فعال شوند.

dd

صدیقه رجایی‏، سرپرست اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، به بیان برنامه‌ها و رویکرد خود پس از انتصاب اشاره و اظهار کرد: فعالیت‌های بسیاری در اداره قرآن صورت گرفته و می‌گیرد که اینها باید مستند و اطلاع‌رسانی شوند.

رجایی گفت: هدف این است با توجه به شرایط پیش آمده همانگونه که در ماه رمضان از طریق فضای مجازی متعلق به دانشگاه فعالیت‌ها و برنامه‌ها را با مشارکت کارکنان، استادان و دانشجویان پیش می‌بردیم، همچنان هم به این روند ادامه دهیم.

سرپرست اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: دانشگاه باید زمینه ساز تقویت بنیه قرآنی دانشگاهیان خصوصا دانشجویان باشد. براین اساس همت همه استادان به ویژه استادن قرآنی دلسوز عاملی موثر در جهت رشد و تقویت توان قرآنی دانشجویانشان خواهند بود.

وی ادامه داد: در این راستا تقویت ظرفیت‌های هنری و تولیدات رسانه‌ای می‌تواند گامی موثر در جهت رسیدن به این هدف والا باشد. به اذعان دانشگاهیان قرآنی در همراهی قرآن بودن و پیروی از معارف والای آن در تمامی عرصه‌های زندگی موثرترین عامل کامیابی خواهد بود.

رجایی درباره برگزاری سی و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: مهلت ثبت‌نام در این دوره از جشنواره قرآنی تا پایان خردادماه تعیین شده است. همچنین به دلیل شرایط کنونی و عدم امکان برگزاری محفل انس با قرآن و اختتامیه سی و چهارمین دوره جشنواره قرآن، اهدای جوایز به برگزیدگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha