برافراشتن عَلَم کار خیر در محله کیانشهر تهران
کد خبر: 3901901
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

برافراشتن عَلَم کار خیر در محله کیانشهر تهران

گروه جهادی شهید مجتبی علمدار، وابسته به پایگاه بسیج مسجدالمهدی(عج) در ایام شیوع کرونا خدمات متنوعی از جمله توزیع غذای گرم، بسته معیشتی و مواد ضدعفونی، ارائه کرده‌ و عَلَم کار خیر را در محله کیانشهر تهران برافراشته‌اند.

وقتی گروه جهادی شهیدعلمدار، عَلَم کار خیر را برافراشتبه گزارش ایکنا، پیرو بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فرهنگ کار جهادی و همدلی، بسیجیان پایگاه فتح مسجدالمهدی(عج) واقع در محله کیانشهر تهران، طی ماه‌های اخیر، اقدام به تأسیس گروه جهادی شهیدسید مجتبی علمدار کردند.

این گروه جهادی در اولین اقدام خود، به جمع‌آوری اطلاعات خانوارهای بی‌سرپرست، بدسرپرست و بی‌بضاعت اقدام کرد که ماحصل این تلاش‌ها شناسایی ۸۰ خانواده نیازمند بود.

یک ماه از شروع فعالیت این گروه جهادی نگذشته بود که ورود ویروس منحوس کرونا به کشور، مسئولیت دیگری را بر دوش این گروه جهادی نهاد و توفیق خدمت نصیب جهادگران این گروه جهادی شد.

از جمله فعالیت‌های گروه جهادی شهید سیدمجتبی علمدار در مقطع حساس و بحرانی کرونا، ضدعفونی معابر، کوچه‌ها، ساختمان‌ها با مواد ضدعفونی‌کننده از نیمه‌شب تا صبح به مدت دوماه به صورت مستمر، توزیع سه هزار بطری ماده ضدعفونی‌کننده سطوح و ۵۰۰ عدد بطری ماده ضدعفونی‌کننده دست و همچنین تولید و توزیع چهار هزار و 200 عدد ماسک‌ بوده است.

گروه جهادی شهید علمدار به منظور تحقق منویات ولی امر مسلمین در طرح کمک مؤمنانه نیز اقدام به خدمت‌رسانی کرده است که از جمله می‌توان به تهیه و توزیع ۱۵۰ سبد ارزاق بین خانواده‌های نیازمند شناسایی‌شده، توزیع حدود هزار پرس غذای گرم در روزهای زوج در ماه مبارک رمضان و ذبح گوسفند به کمک بانیان خیر در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

در حال حاضر نیز در پی اعلام بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی گروه جهادی شهید مجتبی علمدار بنا به درخواست مدیران مدارس محله، اقدام به ضدعفونی‌کردن مدارس کرده‌اند تا فرزندان این سرزمین با امنیت کامل به رشد و تحصیل بپردازند.

انتهای پیام
captcha