پذیرش طلبه در حوزه علمیه قرآنی الغدیر
کد خبر: 3902063
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

پذیرش طلبه در حوزه علمیه قرآنی الغدیر

مدرسه علمیه الغدیر اولین حوزه علمیه استان خوزستان برای سال تحصیلی 1339ـ1400 طلبه می‌پذیرد.

پذیرش طلبه در حوزه علمیه قرآنی الغدیر

حجت‌الاسلام مصطفی فرطوسی، مسئول رسانه‌ای مدرسه علمیه الغدیر اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: این مدرسه به عنوان تنها مدرسه تخصصی قرآنی در استان خوزستان زیر نظر آیت‌الله حیدری فعالیت می‌کند و برای سال تحصیلی 1399-1400 طلبه می‌پذیرد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی پذیرش حوزه‌های علمیه به نشانی paziresh.ismc.ir و همچنین تماس با شماره‌های 06135718419 و 09394661145 به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: طلاب پذیرش‌شده در این مدرسه علمیه علاوه بر آموزش دروس حوزوی، به صورت تخصصی حفظ قرآن، قرائت و تفسیر قرآن کریم را می‌آموزند.

فرطوسی گفت: همچنین در زیرمجموعه حوزه علمیه الغدیر، مؤسسه قرآنی الغدیر دوره حفظ «ربیع‌القلوب» را برای تابستان ویژه پسران شاغل در پایه‌های تحصیلی هشتم تا دوازدهم تدوین کرده و برگزار می‌کند.

مسئول رسانه‌ای مدرسه علمیه الغدیر اهواز بیان کرد: همچنین تارنمای اینترنتی مدرسه علمیه الغدیر اهواز به نشانی «http://howzehalghadir.com» راه‌اندازی شده است که قصد داریم علاوه بر برنامه‌های ویژه برای عموم مردم در داخل استان، برای کشورهای منطقه و عربی هم تأثیرگذار باشیم.

انتهای پیام
captcha