پیام تسلیت شهیدی در پی درگذشت پدر شهیدان «امینی‌نور»
کد خبر: 3902220
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

پیام تسلیت شهیدی در پی درگذشت پدر شهیدان «امینی‌نور»

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج علی امینی‌نور، پدر شهیدان معزز سعید، مجید و اسماعیل امینی‌­نور را تسلیت گفت.

پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در پی درگذشت پدر شهیدان «امینی‌نور»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ایثار، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج علی امینی‌نور، پدر شهیدان معزز سعید، مجید و اسماعیل امینی‌­نور را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر امینی‌نور

سلامٌ علیکم

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم «حاج علی امینی نور» پدر شهیدان سرافراز «سعید، مجید و اسماعیل امینی ­نور» پس از سال­ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می­فرستم.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم. ان‌شاء‌اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار شود.

سیدمحمدعلی شهیدی

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

یادآور می‌شود؛ شهید اسماعیل امینی‌نور، متولد اول اردیبهشت‌ماه ۱۳۳۹ بود و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و پس از رشادت‌های بسیار در ۲۲ تیرماه ۶۱ در عملیات رمضان در شرق بصره مفقودالاثر شد. پیکر پاک و مطهر وی سرانجام پس از سال‌ها شناسایی و به خاک وطن بازگشت. برادر دیگرش شهید والامقام سعید امینی‌نور در تاریخ دوم اسفندماه ۱۳۴۰ در شهر اصفهان دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ ۲۸ مهرماه ۶۰ در منطقه دارخوین عملیات فرمانده کل قوا بر اثر عبور از میدان مین به شهادت رسید.

شهید سوم خانواده، مجید امینی‌نور در تاریخ ششم اسفندماه ۱۳۴۲ دیده به جهان گشود و به عنوان نیروی بسیجی به جبهه‌ها اعزام و سرانجام در اول مردادماه ۶۱ در منطقه شلمچه بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha