رئیس دانشگاه مجازی المصطفی(ص) معرفی شد
کد خبر: 3904342
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱

رئیس دانشگاه مجازی المصطفی(ص) معرفی شد

با حضور جانشین رئیس المصطفی(ص) و مدیران دانشگاه مجازی المصطفی(ص)، حجت‌‌الاسلام والمسلمین سعید ارجمندفر به عنوان رئیس این دانشگاه انتخاب شد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید خالق‌پور، جانشین رئیس المصطفی(ص) امروز پنجشنبه، ۲۲ خردادماه در سالن جلسات دانشگاه مجازی المصطفی(ص) در سخنانی اظهار کرد: ظرفیت حضور جامعةالمصطفی(ص) در عرصه مجازی بسیار مهم، ارزشمند و مغتنم است و ضرورت دارد دامنه حضور بین‌المللی آن در دنیا و شعاع وجودی آن روز به روز افزایش یابد.

وی با اشاره به دسترسی آسان مشتاقان دریافت معارف حقیقی اسلام، که ثمره حرکت مثبت جامعةالمصطفی(ص) در این بستر است، دامنه این حضور را در مقایسه با آموزش‌های حضوری جامعةالمصطفی(ص) غیر قابل مقایسه دانست و گفت: این دامنه هر چه از عمق بیشتر برخوردار شود، دریافت‌های بیشتری برای جامعه مخاطب به همراه خواهد داشت.

جانشین رئیس المصطفی(ص) با بیان اینکه امروز در مأموریت دانشگاه مجازی المصطفی(ص)، عمق‌بخشی به این دریای بسیار پهناور مدنظر است، افزود: بحمدلله در مورد زمینه‌سازی سهولت بهره‌مندی علاقه‌مندان از معارف ناب اسلامی، توانایی‌های دانشگاه مجازی المصطفی(ص) در عرصه‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و نیروی انسانی بسیار مطلوب است.

خالق‌پور تصریح کرد: امروز جامعةالمصطفی(ص) بیش از گذشته مشتاق توسعه مجموعه دانشگاه مجازی و فعالیت‌های برخط است، چرا که گام نهادن در این مسیر تعالی‌بخش را می‌توان از ثمرات فعالیت سال‌های اخیر همکاران این مجموعه برای بالندگی هر چه بیشتر آن دانست.

جانشین رئیس جامعةالمصطفی(ص) اُنس برادرانه با مجموعه و حُسن خُلق با همکاران را از ویژگی‌های بارز شخصیتی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، رئیس پیشین دانشگاه مجازی المصطفی(ص)، دانست و با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین ارجمندفر، رئیس جدید دانشگاه مجازی المصطفی(ص)، واقف به مأموریت‌های این دانشگاه در حوزه فضای مجازی است، اذعان کرد: جایگاه معین بودن دانشگاه مجازی برای همه برنامه‌های حضوری جامعةالمصطفی(ص) بسیار مهم است و انتظار می‌رود مجموعه‌های جامعةالمصطفی(ص)، دانشگاه مجازی را قوی‌ترین پشتوانه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی ببینند.

وی با تأکید بر اینکه برای تنوع مخاطبان باید برنامه‌ریزی دقیقی داشت، یادآور شد: باید جاذبه‌های گوناگونی برای گروه‌های مختلف جامعه هدف ترسیم کرد و براساس برنامه‌های هدفمند راهبردی، راهکارهای عملیاتی برای پذیرش و تحصیل محصلان و پژوهشگران رقم زد.

‌خالق‌پور با تأکید بر اینکه جامعةالمصطفی(ص) صرفاً مبین و مُبَشر معارف ناب الهی در گستره گیتی است، تأکید کرد: هدف اصلی جامعةالمصطفی(ص)، تأثیرگذاری در جامعه هدف، نشر معارف ناب الهی و تبیین سیره اهل‌بیت (ع) است؛ باید با فعال‌سازی همه ظرفیت‌ها، به دستاوردهای ملموسی در این حوزه دست یابیم.

انتهای پیام
captcha