خدمت‌رسانی 194 موکب در مقابله با کرونا در خوزستان
کد خبر: 3904977
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

خدمت‌رسانی 194 موکب در مقابله با کرونا در خوزستان

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا در استان تا 10 خرداد، 194 موکب در زمینه مقابله با این ویروس و حمایت از خانواده‌های نیازمند خدمات‌رسانی کردند، گفت: چنانچه این وضعیت ادامه پیدا کند این خدمات‌رسانی‌ها نیز ادامه خواهد داشت.

خدمت‌رسانی 194 موکب در مقابله با کرونا در خوزستان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود موسوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره همراهی و همکاری مواکب‌ در مقابله با ویروس کرونا گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان تا 10 خرداد، 194 موکب فعال در این زمینه خدمات‌رسانی کردند.

وی برپایی کارگاه‌های تولید لوازم بهداشتی را یکی از خدمات مواکب‌ عنوان کرد و افزود: 149 کارگاه در نقاط مختلف استان به منظور تهیه ماسک، ژل و لباس‌های بهداشتی فعال بود و 4 هزار و 417 نفر در کارگاه‌های تولید ماسک و لباس‌های بهداشتی مشغول به فعالیت بودند.

موسوی ادامه داد: طبخ غذای گرم به تعداد 46 هزار و 550 پرس و تهیه و توزیع بسته‌های موادغذایی به تعداد 69 هزار و 539 بسته از جمله خدمات این مواکب از ابتدا تاکنون بوده است. چنانچه این وضعیت ادامه پیدا کند این خدمات‌رسانی‌ها نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha