برنامه «بر آستان کریمان» دهه کرامت روی آنتن می‌رود
کد خبر: 3906165
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

برنامه «بر آستان کریمان» دهه کرامت روی آنتن می‌رود

ویژه‌برنامه «بر آستان کریمان» با آغاز دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌القعده ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا (ع) از رادیو تهران روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش ایکنا به نقل از رادیو تهران، رضا صفری، تهیه‌کننده برنامه «بر آستان کریمان» گفت: دهه کرامت یادآور مهر و وفای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است. بر آستان کریمان برگرفته از مهر و وفای خواهری مهربان است که هجرت کرده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برگزیده است. محور برنامه بر پایه سبک زندگی ایرانی اسلامی است که نگاهی به ولایت مداری و امام محوری در زندگی حضرت معصومه (س) می‌شود. نگاهی به فضائل و مناقب حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) دارد.

بنا به این خبر، تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند، چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (ع) کانون دعا و قرآن و نیایش و ... است، در برنامه بر آستان کریمان بر اهمیت و جایگاه زیارت دو بزرگوار تاکید و نگاهی به جایگاه علمی و مناظرات امام رضا (ع) در دورانی که در ایران حضور داشتند، خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر بخش‌های این برنامه تصریح کرد: بخش کارشناسی برنامه بر عهده حاج محسن فرهمند کارشناس مذهبی است که با محوریت سبک زندگی و پیرامون این ایام به تناوب در طول این مدت همراه مخاطبان است. آیتم‌های ترکیبی از قصه‌ها و داستان‌های کوتاه و برگزیده سخنان بزرگان از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است، بی‌شک دهه کرامت تداعی‌کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان و الامقام و گرانقدر جهان است.

صفری در پایان تصریح کرد: فاطمه نصرآبادی و مهدی رستمی گویندگی این برنامه رادیویی از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران را بر عهده دارند. در دهه کرامت هر شب از ساعت ۲۲:۵ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز همراه این برنامه شوید.
انتهای پیام
captcha