۵ عنوان کتاب جدید با موضوع امام رضا(ع) منتشر می‌شود
کد خبر: 3906304
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی خبر داد:

۵ عنوان کتاب جدید با موضوع امام رضا(ع) منتشر می‌شود

مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع)، ۵ عنوان کتاب جدید با موضوع رضوی به همت این انتشارات منتشر می‌شود.

۵ عنوان کتاب جدید با موضوع امامرضا(ع) منتشر می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی گفت: جلد دوم رمان «آبی‌ها» از سعید تشکری، «چهل جلوه حضور» از روح‌الله شفیعیان، «زیست‌نامه مادر امام رضا(ع)» از ناهید طیبی، «این لحظه‌ها را دوست دارم» از مریم زرنشان و «سلام امام رضا جان» از مسلم ناصری شامل پنج عنوان جدید است. از این ۵ عنوان، سه عنوان ویژه گروه سنی بزرگسال و دو عنوان در قالب کتاب‌های پروانه ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است.

وی ادامه داد: در این ایام، دو عنوان کتاب رضوی شامل جلد اول رمان «آبی‌ها» از سعید تشکری و کتاب «امام رضا(ع) و کرامت انسانی» از استاد محمد حکیمی تجدید چاپ می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه تاکنون در این مجموعه ۱۳۴ عنوان کتاب با موضوع امام رضا(ع) ویژه دو گروه سنی کودک و بزرگسال تولید شده است، گفت: از این تعداد، یکصد عنوان ویژه گروه سنی بزرگسال و ۳۴ عنوان ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است.

وی تصریح کرد: از مهم‌ترین این آثار در بخش بزرگسال می‌توان به رمان عاشقانه «دعبل و زلفا» به قلم مظفرسالاری، مجموعه ۸ جلدی «آهوانه‌ها» به قلم سیدمحمدسادات اخوی، «در سال‌های دور» به قلم حسن احمدی، «در جستوی خورشید» و «امام رضا(ع) و زندگی» به قلم مهدی غلامعلی، موقف، «اوسنه گوهرشاد» و «آبی‌ها» از سعید تشکری اشاره کرد.

سعیدی ادامه داد: در بخش کتاب‌های پروانه (کودک و نوجوان) با موضوع رضوی نیز می‌توان از کتاب‌های «بیدارم کن» و «راز آن بوی شگفت» از فریباکلهر، «اعترافات غلامان» از حمیدرضاشاه آبادی، «ماه غریب من»، «مرغابی‌های مهمان»، «رضا جان خوش آمدی» از مجید ملامحمدی، «نشانه‌ها» از ابراهیم حسن‌بیگی و «یاس نجمه» از حمید هنرجو نام برد.

وی همچنین از تولید کتاب‌های رضوی به صورت مشارکتی با مجموعه‌های دیگر یاد کرد و گفت: معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی، مؤسسه آفرینش‌های هنری و سازمان کتابخانه‌ها از جمله این مجموعه‌ها هستند و دو اثر «لالالالا کبوتر بال داره» از علی‌محمد مودب و «گزیده عیون اخبار الرضا(ع)» از محمدهادی زاهدی از دیگر کتاب‌های حوزه رضوی این انتشارات هستند که در مراحل پایانی آماده‌سازی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha