تعداد مبتلایان کرونا در کشور به 217724 نفر رسید
کد خبر: 3906978
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
لاری:

تعداد مبتلایان کرونا در کشور به 217724 نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی دو هزار و ۶۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان کرونا در کشور به 217 هزار و 724 نفر رسید.

تعداد مبتلایان کرونا در کشور به 217724 نفر رسیدبه گزارش ایکنا، سیما‌سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از شناسایی دو هزار و ۶۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد و افزود: با احتساب این موارد جدید تعداد کل مبتلایان به کرونا در کشور به ۲۱۷ هزار و ۷۲۴ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۲۳۹ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۱۷۷ هزار و ۸۵۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه دو هزار و ۹۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تا کنون یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۸۷۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی یادآور شد: در استان‌های کرمانشاه و کردستان گرچه شاهد کاهش موارد بستری بوده‌ایم، اما وضعیت همچنان قرمز است. استان‌های خوزستان، هرمزگان، آذربایجان غربی و بوشهر نیز در وضعیت قرمز قرار دارند. ضمن اینکه استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و البرز تغییرات فزاینده‌ای در موارد بستری داشته‌اند.
انتهای پیام
captcha