نشانی و زمان جلسات قرآن استان تهران + جدول
کد خبر: 3907097
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
با ازسرگیری جلسات آموزشی حضوری، ایکنا منتشر کرد؛

نشانی و زمان جلسات قرآن استان تهران + جدول

در پی شیوع کرونا، جلسات سنتی قرآن شهر تهران به منظور جلوگیری از تجمعات غیرضروری تعطیل شد، اما با بازگشایی مراکز آموزش حضوری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، این جلسات نیز دوباره ازسرگرفته شد که نشانی و زمان جلسات آن منتشر می‌شود.

نشانی و زمان جلسات قرآن شهر تهران و توابع + جدولبه گزارش ایکنا، از برنامه‌های مهم و اثرگذار ایکنا در راستای تبلیغ و ترویج قرآن کریم و تجلیل از مقام اساتید قرآن، اطلاع‌رسانی زمان و مکان جلسات آموزش قرآن در اقصی‌نقاط کشور است.

در پی تعامل خوب مدرسان ممتاز شهر تهران و شهرستان‌های اطراف با این خبرگزاری، مجدداً اطلاعات این جلسات برای بهره‌‌مندی علاقه‌مندان به‌روزرسانی شده است و در قالب فایل اکسل با معرفی 155 جلسه در شهر تهران، 26 جلسه در شهرری، شش جلسه در شهریار، 9 جلسه در اسلامشهر، سه جلسه در چهاردانگه، یک جلسه قرآن در پاکدشت، یک جلسه قرآن در بهارستان و دو جلسه قرآن در بومهن منتشر می‌شود.

مقرر بود که این فایل در اواخر سه‌ماهه پایانی سال 98 به‌روزرسانی شود و بر روی خروجی ایکنا قرار گیرد، اما با شیوع ویروس کرونا و در پی آن تعطیلی مراکز آموزشی و جلوگیری از تجمعات غیرضروری و تعطیلی جلسات قرآن، انتشار آن متوقف شد. البته طی این ایام، ایکنا به انتشار اخبار و جزئیات آموزش‌های قرآن به صورت غیرحضوری پرداخت.

طی هفته‌های اخیر با موافقت ستاد مقابل با کرونا و مجوز بازگشایی مراکز آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این فایل منتشر می‌شود و انتظار می‌رود که قرآن‌آموزان با استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین، توجه مسئولان جلسه به ضد عفونی و موارد بهداشتی بر رونق‌ جلسات قرآنی اهتمام ورزند. البته ممکن است به صلاحدید استاد جلسه، برخی از موارد مطرح شده در فایل هم‌چنان غیر فعال باشند.

جلساتی که در فایل اکسل با رنگ قرمز مشخص شده است، به دلایل مختلف تعطیل شده‌اند، اما اقدام به حذف آن نکردیم و امیدواریم تا این جلسات مجدد تشکیل شود. همچنین جلساتی که با رنگ زرد مشخص شده به دلیل عدم دسترسی به استاد و شماره تلفن همراه وی به‌روزرسانی نشده است. لذا از مخاطبان خبرگزاری که از وضعیت این جلسات اطلاع دارند یا از جلسات جدید دیگری در سطح استان تهران مطلع‌اند خواهشمندیم که با شماره 02166970771 تماس بگیرند یا با ارائه نظراتشان، ما را در آشنایی بیشتر با جلسات سنتی قرآن شهر تهران یاری رسانند.

فایل پی دی اف نشانی جلسات قرآن استان تهران

 

 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محمدکاکاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۴
0
0
با سلام و احترام. اگر زحمتی نیست ساعت و روز جلسه حقیر را اصلاح بفرمایید.
چهارشنبه ها از ساعت 19 الی 23 در همان آدرسی که درج شده است. با تشکر
پاسخ ها
ایکنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۸
سلام و ادب. اصلاح شد
captcha