معرفی برگزیدگان دومین آزمون مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت»
کد خبر: 3907302
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

معرفی برگزیدگان دومین آزمون مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت»

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران اسامی ۶ برگزیده دومین آزمون از سلسله مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های تهران و البرز را اعلام کرد.

معرفی برگزیدگان دومین آزمون مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت»به گزارش ایکنا به نقل از معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، آزمون کتاب «جوان و انتخاب بزرگ» دومین مرحله از مجموعه مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت» بود که در ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹ به صورت آنلاین برای دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران و البرز برگزار شد که با توجه به شمار شرکت‌کنندگان، ۶ برگزیده داشت.

یاسر دکامی، دانشجوی کارشناسی ارشد الکترونیک از دانشگاه شاهد با کسب ۱۰۰ امتیاز، امین یوسفی، دانشجوی کارشناسی ارشد مطالعات منطقه از دانشگاه تهران با ۹۵ امتیاز، امین زین‌العابدین دانشجوی دکتری عمران _ منابع آب از دانشگاه تهران با اخذ ۹۵ امتیاز، سام فلاحی دانشجوی کارشناسی ارشد کامپیوتر از دانشگاه مالک اشتر با کسب ۹۵ امتیاز، رامین هاتفی اسکویی دانشجوی کارشناسی ارشد میکروبیولوژی از دانشگاه شاهد با ۹۵ امتیاز و الهام بنی‌حسن دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی آموزشی از دانشگاه شهید بهشتی با کسب ۹۵ امتیاز ۶ منتخب این دوره از مسابقات شدند. 

براساس اعلام قبلی مبلغ جایزه برای هر برگزیده ۲ میلیون ریال است. در قالب این طرح هر ماه یک کتاب و یک مسابقه برگزار و هر مسابقه ۲۴ برگزیده خواهد داشت (به ازای هر ۱۵۰ شرکت‌کننده ۴ برگزیده). پس از برگزاری ۸ مسابقه طی یکسال جایزه ویژه ۸ بهشت به ۸ برگزیده‌ای تعلق می‌گیرد که طی این مدت (۸ دوره مسابقه) بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند.

یادآور می‌شود، عنوان کتاب منتخب برای سومین مرحله از مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت» دانشجویان دانشگاه‌های تهران و البرز «بینوایان» است که آزمون آن جمعه ۲۸ شهریورماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت» یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت مسابقه کتابخوانی به نشانی bookrc.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۴۹۰۳۳۰ -۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha