اعلام دوره‌های جدید آموزشی فرهنگ‌سرای قرآن
کد خبر: 3907746
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

اعلام دوره‌های جدید آموزشی فرهنگ‌سرای قرآن

دوره‌های جدید آموزشی فرهنگ‌سرای قرآن در تابستان امسال به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای قرآن، دوره‌های آموزشی این مرکز تابستان امسال به دلیل کرونا ویروس با دو رویکرد متفاوت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی فرهنگ‌سرای قرآن در بخش قرآنی شامل روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، تجوید در دو سطح، تدویرخوانی، قرائت تقلیدی، ترجمه و مفاهیم، تفسیر، حفظ قرآن، تثبیت محفوظات،‌ سبک زندگی نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و مداحی و در سایر رشته‌های هنری و فرهنگی شامل آموزش طراحی و نقاشی، خوشنویسی، خیاطی،‌ زبان انگلیسی، رباتیک، چرتکه و اوریگامی ویژه گروه سنی مختلف بانوان و آقایان است.

این دوره‌ها که ثبت‌نام آن آغاز شده با تدریس اساتیدی چون نصرالله فولادیان‌پور در بخش آقایان و محبوبه کاتب، صغری هدایت، مهدیه غفاری‌راد و پروین فرجی در بخش بانوان همراه است.

همچنین به دلیل مقابله با انتقال ویروس کرونا بین قرآن‌آموزان، کلاس‌های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری و دوره‌های آنلاین و غیر حضوری از طریق ثبت‌ نام شهروندان در سامانه آموزشی سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری با عنوان «شهرآموخت» به نشانی www.shahramookht.ir انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد آموزش فرهنگ‌سرای قرآن با شماره 55788534 تماس بگیرند. همچنین فرهنگ‌سرای قرآن در خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha