غزه در تمامی صحنه‌های مقابله با الحاق حضور خواهد یافت
کد خبر: 3908097
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
حازم قاسم:

غزه در تمامی صحنه‌های مقابله با الحاق حضور خواهد یافت

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس امروز چهارشنبه، ۱۱ تیر در بیانیه‌ای تأکید کرد که تظاهرات روز خشم بیانگر خشم واقعی مردم فلسطين علیه طرح الحاق کرانه باختری و طرح ننگین موسوم به معامله قرن است و ما در جنبش حماس و نوار غزه در خط مقدم فعالیت‌های ملی و مقاومت فراگیر در برابر طرح استعماری الحاق کرانه باختری به اسرائیل خواهیم بود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی الصفا، «حازم قاسم»، سخنگوی جنبش حماس در صفحه رسمی خود در فیسبوک نوشت: غزه بخشی جدایی‌ناپذیر از مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی بوده و در صحنه نبرد علیه طرح الحاق حضور خواهد داشت و تلاش‌های دشمن برای تجزیه کشورمان را ناکام خواهد گذاشت.

قاسم افزود: جنبش حماس به منظور ایستادگی در مقابل طرح استعماری الحاق با همه گروه‌های فلسطینی موجود در صحنه یکپارچه و متحد بوده و در کنار آنها حضور خواهد داشت.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) برای مقابله با طرح شوم الحاق کرانه باختری خواستار یکپارچگی و وحدت تلاش‌های فلسطینیان در همه عرصه‌ها در راستای مبارزات مشترک شد.

حازم قاسم با اشاره به اینکه این درخواست تمامی جناح‌های مقاومت است؛ از مقامات تشکیلات خودگردان خواست تا برای نشست فرماندهان و مقامات فلسطینی در راستای یکپارچه‌سازی مبارزه و مقاومت ملی تلاش کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha