تشکیل کمیته حمایت از طرح‌های مجازی موسسات قرآنی
کد خبر: 3908131
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
در معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد صورت گرفت؛

تشکیل کمیته حمایت از طرح‌های مجازی موسسات قرآنی

با هدف حمایت از توسعه فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی، اولین جلسه کمیته حمایت از طرح‌های مجازی موسسات قرآنی در معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار شد.

تشکیل کمیته حمایت از طرح‌های مجازی موسسات قرآنی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین جلسه کمیته حمایت از طرح‌های مجازی موسسات قرآنی برگزار شد.

این جلسه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی ملانوری، مدیرکل ارتباطات و هماهنگی و جمعی از مدیران و معاونین معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار شد.

در بخشی از این جلسه، مدیر کل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآنی وزارت ارشاد بر لزوم تسریع در روند بررسی طرح‌ها تأکید کرد و گفت: این کمیته در شورای مدیران تصویب شد تا بررسی طرح‌ها با دقت و شفافیت در حداقل زمان ممکن، مورد ارزیابی قرار گیرد تا ان‌شاءلله شاهد شتاب بیشتری در ارائه طرح‌های قرآنی باشیم.

وی هدف از تشکیل این کمیته به دستور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را حمایت از توسعه فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی دانست و تأکید کرد: یکی از برنامه‌های معاونت قرآن و عترت، حمایت از طرح‌ها و آثار فاخر قرآنی و دینی است و حتماً از ظرفیت‌های بالقوه بهره‌برداری حداکثری را خواهیم کرد.
یادآور می‌شود، در این جلسه از طرح‌های زیر حمایت به عمل آمد:

- حمایت از طرح quranstore.ir و تبدیل آن به بازارچه قرآنی یا market place، با هدف تحقق بهره‌مندی هر موسسه قرآنی از یک فروشگاه اینترنتی فروش آثار و محصولات (مجری طرح موسسه طنین آسمانی ندای وحی آذربایجان شرقی)
- حمایت از طرح اجرای مسابقه شفق در اپلیکیشن افق (مجری طرح اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت یزد)
- حمایت از ساخت هشت «موشن‌کمیک» 1.5 دقیقه‌ای با موضوعات قرآنی (مجری طرح موسسه رهپویان فاطمی از استان سمنان)

انتهای پیام
captcha