برپایی کارگاه‌های مجازی دانش‌آموزان خوزستانی
کد خبر: 3909811
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱

برپایی کارگاه‌های مجازی دانش‌آموزان خوزستانی

رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش خوزستان از برپایی کارگاه‌های آماده‌سازی دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کشور به‌صورت مجازی خبر داد و گفت: کارگاه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ و ... برپا شده است.

برپایی کارگاه‌های مجازی دانش‌آموزان خوزستانی

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: مسابقات کشوری در دو مرحله برگزار می‌شود. مرحله نخست به این صورت است که دانش‌آموزان بر اساس قرعه‌های جدیدی که از سوی وزارت فرستاده شده اثر خود را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: این قرعه‌ها برای استادان، کارشناسان و دانش‌آموزان ارسال شده و مقرر شده است دانش‌آموزان در ارتباط با استادان تا امروز ارائه نهایی خود را ضبط کنند تا از طریق کارشناسان به دست ما برسد. ما این آثار را به دبیرخانه دو میزبان کشوری مسابقات قرآن یعنی تهران و خراسان رضوی ارسال خواهیم کرد. آثار در آنجا داوری می‌شوند و در نهایت افرادی که به فینال مسابقات کشوری دعوت خواهند شد معرفی می‌شوند.

بلاسم ضمن اشاره به برپایی کارگاه‌های آماده‌سازی دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کشور به‌صورت مجازی، افزود: از روز چهارشنبه، 18 تیرماه کارگاه‌های آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در مسابقات کشوری در دو بخش دختران و پسران در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی و ویژه، مداحی، اذان، احکام، تفسیر قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه برپا شده است. ارائه‌هایی که از سوی دانش‌آموزان در فضای مجازی کارگاهی برای مدرسان ارسال می‌شود مورد ارزیابی قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت آنان بیان می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: مسابقات قرآن دانش‌آموزان سراسر کشور امسال در بخش آوایی به میزبانی تهران و در بخش پژوهشی به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود. در این هفته مشخصات دانش‌آموزان برگزیده استان به همراه آثار آن‌ها به دبیرخانه‌های میزبانان مسابقات کشوری قرآن کریم ارسال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha