کمک‌های مؤمنانه مواکب در خوزستان / توزیع 28 هزار بسته غذایی میان نیازمندان
کد خبر: 3913881
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

کمک‌های مؤمنانه مواکب در خوزستان / توزیع 28 هزار بسته غذایی میان نیازمندان

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان درباره کمک‌های مومنانه مواکب گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان کمک‌های مواکب در زمینه تولید لوازم بهداشتی و ضدعفونی و همچنین تأمین بسته‌های غذایی طی چندین مرحله برنامه‌ریزی شده و تا زمانی که این وضعیت ادامه پیدا کند کمک‌ها نیز ادامه می‌یابد.

کمک‌های مؤمنانه مواکب در خوزستان

حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره فعالیت مواکب استان در زمینه کمک‌های مومنانه، گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان کمک‌های مواکب در زمینه تولید لوازم بهداشتی و ضدعفونی و همچنین تأمین بسته‌های غذایی طی چندین مرحله برنامه‌ریزی شد. در حال حاضر مرحله پنجم این کمک‌ها انجام شده و تا زمانی که این وضعیت ادامه پیدا کند کمک‌ها نیز پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: از 1 خرداد تا 22 تیر و در ادامه فعالیت‌های گذشته 25 موکب در این حوزه فعالیت کردند. در ستاد خادمین افتخاری 301 آقا و 223 خانم فعال بودند و تعداد 12 کارگاه در زمینه تولید ماسک و لوازم بهداشتی فعال بودند. 

موسوی افزود:‌ در این مدت بیش از 645 هزار  ماسک تولید شد و در اختیار مردم قرار گرفت. تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی به تعداد 28 هزار و 381 بسته، تهیه و توزیع محصولات بهداشتی به تعداد 118 بسته شامل ماسک، البسته بهداشتی و ژل ضدعفونی از دیگر اقدامات مواکب در این مدت بود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با بیان اینکه مراحل بعدی این اقدامات نیز ادامه خواهد داشت‏، گفت: مواکب در سطح استان فعالیت می‌کنند و در هر شهری که وضعیت آن قرمز باشد این پشتیبانی‌ها انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: گروه‌های فراوانی در حال حاضر مشغول کمک‌های مومنانه هستند و گاهی این کمک‌ها به صورت عادلانه توزیع نمی‌شود. از مردم تقاضا می‌کنیم کمک‌های خود را به مواکب تحویل دهند چون با توجه به اینکه مسئولان مواکب در سطح شهرستان‌ها مستقر هستند‏، معمولا خانواده‌های آسیب‌پذیر را می‌شناسند و این کمک‌ها به دست خانواده‌های نیازمند می‌رسد. 

انتهای پیام
captcha