برگزاری جشنواره ستارگان در خوزستان
کد خبر: 3915093
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

برگزاری جشنواره ستارگان در خوزستان

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی خوزستان از برگزاری جشنواره ستارگان در استان خوزستان خبر داد.

Yy

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام محمد عرب، مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی خوزستان از برگزاری جشنواره ستارگان در استان خوزستان خبر داد.

وی گفت: این جشنواره که بصورت آنلاین و در قالب برنامه آی‌گپ طراحی شده اوقات فراغت دانش آ‌موزان با محتوای مطلوب تامین می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی با اشاره به مجازی بودن این دوره خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این دوره می‌توانند با نصب برنامه آی‌گپ، از قسمت آی‌لند، آیکون جشنواره ستارگان را انتخاب نموده و مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

عرب ضمن برشمردن امتیازات این جشنواره تاکید کرد: از نکات جالب توجه جشنواره ستارگان امکان حضور و همراهی والدین با فرزندان خویش است که می‌توانند مراحل مختلف این مسابقه را در کنار فرزندان خود طی کنند. در این مسابقه محتوای آموزشی، مهارتی، تربیتی، اعتقادی و درسی در قالب‌های متنوع و جذاب در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی با انتقاد از برخی سبک‌های غلط آموزشی گفت: در بسیاری از شهرها، فعالیت‌های آموزشی و تربیتی بیشتر به ایام سال تحصیلی محدود می‌شود. در حالیکه استفاده از اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان اهمیت دوچندان دارد.

وی ادامه داد: مسئولان  جشنواره ستارگان نیز با هدف استفاده بهینه از فرصت تابستان، درصدد ایجاد فضایی گرم و صمیمی برای دانش‌آموزان مستعد هستند. همچنین با توجه به لزوم سلامت جسمانی دانش‌آموزان و نیز شیوع بیماری کرونا، این مسابقه بصورت صد در صد مجازی پیگیری خواهد شد.

عرب با اشاره به اینکه توجه به مسائل علمی و درسی دانش‌آموزان در جشنواره ستارگان لحاظ شده است، گفت: در این جشنواره، علاوه بر توجه به مباحث تربیتی، بر مسایل آموزشی و درسی نیز تاکید خاص شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای دانش‌آموزان دو نوع محتوا در نظر گرفته شده است، گفت: نوع اول محتوای آموزشی شامل مهارت‌های فنی، امدادی، هنری و تشکیلاتی و اعتقادی است. همچنین نوع دوم محتوای تربیتی و تعاملی است که شامل پویش، چالش‌ها، محتوای انگیزشی، سبک زندگی، مسابقات ذهن برتر، رادیو ستارگان، ستارگان تی‌وی است.

انتهای پیام
captcha