برنامه‌های معاونت فرهنگی شهرداری اهواز به مناسبت عید غدیر
کد خبر: 3915100
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

برنامه‌های معاونت فرهنگی شهرداری اهواز به مناسبت عید غدیر

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز برنامه‌های گرامیداشت عید آغاز ولایت امام علی(ع) را بیان کرد.

شهرداری

حجت‌الاسلام سیدعلی جزایری، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به برنامه‌های این معاونت به مناسبت عید غدیر خم اظهار کرد: راه اندازی 50 کاروان شادی با محتوای برگزاری سرود، تواشیح و برپایی جشن به صورت سیار، نورافشانی محلات اهواز با مشارکت مساجد و هیئات و آذین‌بندی محلات از جمله این برنامه‌ها است. 

وی بیان کرد: تولید سه برنامه فاخر تلویزیونی در گونه معرفتی، طنز و سرگرمی و ترکیبی و مسابقه‌ای با حضور هنرمندان و ورزشکاران خوزستانی و ملی برای پخش از سیمای مرکز خوزستان هم توسط معاونت فرهنگی شهرداری اهواز انجام گرفته است.

جزایری گفت: اجرای شانزده دیوارنگاره حجمی در مناطق مختلف اهواز و اجرای دیوارنگاره 300 متری در ساحل غربی کارون برای دومین بار به همراه طراحی بصری ویژه عید غدیر در شهر اهواز به مناسبت سالروز آغاز ولایت امام علی(ع) تدارک دیده شده است. 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز  اظهار کرد: اهتزاز پرچم نمادین علی ولی‌الله در شش نقطه اهواز و اجرای دو نمایشگاه شهری با آثار هنرمندان خطاط برجسته خوزستانی در دو شهر از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی شهرداری اهواز به این مناسبت است. 

انتهای پیام
captcha