مستند «شهدای محرم» تولید شد
کد خبر: 3924129
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

مستند «شهدای محرم» تولید شد

مستند «شهدای محرم» از سوی شبکه رسانه‌ای صف در تبیین حادثه تروریستی 31 شهریور ماه به کارگردانی میلاد امینی موحد تولید شد.

مستند «شهدای محرم» تولید شد

میلاد امینی موحد، مسئول شبکه رسانه‌ای صف در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به تولید مستند  «شهدای محرم» اظهار کرد: مستند «شهدای محرم» با رویکرد تحلیلی و تبیینی و با هدف پاسداشت 24 شهید حمله تروریستی داعش به رژه نیروهای مسلح در اهواز توسط شبکه رسانه‌ای صف تهیه و تولید شد.

مسئول شبکه رسانه‌ای صف توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به انتقام خون شهدای 31 شهریور اهواز در دیدارهای مختلف را با اهمیت دانست و گفت: عشایر عرب اهواز در دیدارهای مختلف از رهبر معظم انقلاب درخواست تقاص خون شهدای بی دفاع اهواز را خواستار شدند که در این مستند تصاویری از این اتفاق به نمایش گذاشته می‌شود.

امینی موحد عدم تولید محتوای فاخر رسانه‌ای با هدف تبیین زوایای پنهان حادثه تروریستی اهواز پس از دو سال را ضعفی بزرگ عنوان کرد و افزود: اگر چه در همان سال وقوع حادثه تروریستی نماهنگ فاخری با عنوان  «الاحرار» تولید شد اما متاسفانه جریان هنرمندان انقلاب اسلامی نتوانستند تولیدات ملی دیگری با موضوع  «شهدای محرم» را به چرخه توزیع رسانه‌ای برسانند که البته بی مهری دستگاه‌های مسئول فرهنگی نیز مزید بر این موضوع شده است.

گفتنی است؛ مستند «شهدای محرم» با کارگردانی میلاد امینی موحد توسط شبکه رسانه‌ای صف تهیه و تولید شده و همزمان با 31 شهریورماه سالگرد شهادت 24 شهید در حادثه تروریستی اهواز از شبکه‌های مختلف سیما اکران خواهد شد.

 

 

انتهای پیام
captcha