برگزیدگان مسابقات قرآن خوزستان تجلیل شدند
کد خبر: 3924880
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

برگزیدگان مسابقات قرآن خوزستان تجلیل شدند

آیین اختتامیه چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم استان خوزستان امروز 2 مهرماه با حضور مسئولان قرآنی استان و برگزیدگان در حرم علی‌بن مهزیار اهوازی برگزار شد.

برگزیدگان مسابقات قرآن خوزستان تجلیل شدند

به گزارش ایکنا از خوزستان، آیین اختتامیه چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم استان خوزستان امروز 2 مهرماه با حضور مسئولان قرآنی استان و برگزیدگان در حرم علی‌بن مهزیار اهوازی برگزار شد. 

این مراسم با قرائت سیدجاسم موسوی، قاری قرآن کریم آغاز شد و با اجرای گروه تواشیح المختار ادامه یافت. در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن استان خوزستان علاوه بر مسئولان اوقاف استان، حجت‌الاسلام علی فدیعمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی قرآن کریم و حسین لازم‌سعیدی، سرپرست کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان حضور داشتند.

در این مراسم از هیئت داوران گروه آقایان و بانوان در مسابقات قرآن استان و 35 خانم و آقا به عنوان برگزیدگان مرحله استانی به غیر از رشته‌های تواشیح و همسرایی و 25 خانم و آقا به عنوان برگزیدگان مسابقات قرآن شهرستان اهواز با لوح تقدیر و هدیه نقدی تقدیر شد. 

انتهای پیام
captcha