برطرف کردن نقاط ضعف مسابقات قرآن / پذیرای انتقادات و پیشنهادها هستیم
کد خبر: 3924911
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

برطرف کردن نقاط ضعف مسابقات قرآن / پذیرای انتقادات و پیشنهادها هستیم

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف خوزستان با تأکید بر اینکه پذیرای جامعه قرآنی استان برای شنیدن ایده‌ها، انتقادات و پیشنهادها هستیم، اظهار کرد: حتماً نقاط ضعف برگزاری مسابقات قرآن برای سال آینده را برطرف خواهیم کرد.

آیین اختتامیه چهل‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن کریم استان خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام فائز فائزی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در آیین اختتامیه چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خوزستان که امروز 2 مهرماه برگزار شد، با اشاره به درگیری‌ها و مشکلات ناشی از بیماری کرونا که منجر به تعطیلی برنامه‌های فرهنگی، قرآنی، بقاع متبرکه و محافل قرآنی شد، اظهار کرد: این موضوع اثر منفی خود را بر مسابقات قرآن گذاشت اما همه ما تلاش کردیم در ادارات اوقاف شهرستان‌ها مسابقات را با کیفیت خوبی برگزار کنیم.

وی جامعه قرآنی استان را پویا، گسترده، خوش‌فکر و با استعداد خواند و گفت: این افراد نیاز به همراهی همه مسئولان استانی برای حمایت دارند.

فائزی با اشاره به شیوه جدید ثبت‌نام در مسابقات قرآن فقط به صورت اینترنتی گفت: تعدادی از افراد گمان می‌کردند امسال همچون سال‌های گذشته می‌توانند با حضور در مسابقات می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام دهند. این موضوع برای ما تجربه‌ای شد تا سال آینده با تبلیغات گسترده تلویزیونی، فضای مجازی و از طریق ادارات شهرستانی و همچنین تهیه بانک اطلاعاتی بتوانیم حضور همه علاقه‌مندان به عرصه قرآن کریم در مسابقات قرآن را داشته باشیم.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با تأکید بر اینکه برای برگزاری مسابقات در سال آینده حتماً نقاط ضعف برگزاری مسابقات را برطرف خواهیم کرد، گفت: امیدواریم با برطرف شدن مشکل و بیماری کرونا بتوانیم در سال‌های آینده مسابقات شهرستانی و استانی را با شکوه و عظمت برگزار کنیم. ما در خدمت همه جامعه قرآنی برای شنیدن ایده‌ها، انتقادات و پیشنهادها هستیم.

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان از نبود موقوفه قرآنی رنج می‌برد، گفت: هدف ما این است که یک وقف مشارکتی در خوزستان تشکیل شود تا از انتفاع آنها بر عرصه قرآن کریم بهره ببریم. از همه خیران و قرآنیان در حمایت از این اقدام کمک می‌طلبیم. 

فائزی همچنین تصریح کرد: سعی ما بر این است که با برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور استادان برجسته استان خوزستان، نمایندگان استان در مسابقات کشوری را بیش از پیش آماده کنیم تا در این رقابت‌ها افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام
captcha