دوره آموزش تولید محتوای الکترونیکی ویژه مدیران مؤسسات قرآنی
کد خبر: 3925599
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰

دوره آموزش تولید محتوای الکترونیکی ویژه مدیران مؤسسات قرآنی

دوره آموزش تولید محتوای الکترونیکی ویژه مدیران مؤسسات قرآنی استان خوزستان برگزار می‌شود.

دوره آموزش تولید محتوای الکترونیکی ویژه مدیران موسسات قرآنیمریم موسوی‌زاده، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری دوره آموزش تولید محتوای الکترونیکی از سوی اتحادیه استانی خبر داد و گفت: این دوره ویژه مدیران مؤسسات قرآنی برنامه‌ریزی شده که به صورت غیر حضوری و آنلاین(برخط) از طریق کانال مدیران مؤسسات وابسته به اتحادیه برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این دوره مجازی، پرکاربردترین نرم‌افزارهای موبایلی و شیوه ساخت کلیپ و تیزر برای تولید محتوا آموزش داده می‌شود.

موسوی‌زاده با بیان اینکه این دوره مجازی از سه‌شنبه 8 مهرماه شروع می‌شود‏، گفت: در پایان آزمونی مجازی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده و برای افرادی که امتیاز لازم را کسب کنند‏، گواهی‌نامه صادر می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان گفت: بعد از این دوره، دوره‌های مختلفی به شکل مجازی با موضوع آموزش مسائل حقوقی، اداری و دوره‌های مدیریتی برای مدیران برنامه‌ریزی خواهد شد.  

موسوی‌زاده در پایان با اشاره به جلسه معارفه محمد انجم‌شعاع به عنوان مدیرعامل اتحادیه کشوری موسسات قرآنی که سوم مهر با حضور مدیران عامل اتحادیه‌های استانی برگزار شد، گفت: در این نشست تصمیمات خوبی گرفته و مقرر شد برنامه‌های مدونی در اختیار اتحادیه‌های استانی قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha