آزادسازی 20 زندانی جرایم غیرعمد با کمک مواکب در آبادان
کد خبر: 3927044
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹

آزادسازی 20 زندانی جرایم غیرعمد با کمک مواکب در آبادان

مواکب آبادان در نظر دارند به مناسبت اربعین حسینی تعداد 20 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را تا پایان ماه صفر آزاد کنند.

آزادسازی 20 زندانی جرایم غیرع عمد با کمک مواکب در آبادانمکی یازع، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه ۱۲۰ موکب در شهرستان آبادان فعالیت می‌کنند، گفت: امسال با توجه به شرایط پیش آمده و بسته بودن راه پياده‌روی اربعین، مواکب شهرستان در قالب چند پویش خدمات‌رسانی خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به استقرار یکی از مواکب در زندان آبادان گفت: یکی از مواکب ما از روز گذشته با حضور در زندان‌ اقدام به پخت و توزیع غذا در میان زندانیان کرده است. این برنامه همزمان با روز اربعین حسینی نیز ادامه دارد. مواکب آبادان در نظر دارند به مناسبت اربعین حسینی تعداد 20 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را تا پایان ماه صفر آزاد کنند. تاکنون 4 نفر از زندانیان غیر عمد با کمک مواکب به کانون خانواده خود بازگشته‌اند. 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند، بسته‌های آموزشی و فرهنگی برای دانش آموزان نیازمند از دیگر خدماتی است که مواکب ما در این روزها مشغول آن هستند. یکی دیگر از برنامه‌های مواکب تهیه 200 عدد تبلت برای دانش‌آموزان مستعد و نیازمند است. 

یازع همچنین از استقرار یکی از مواکب شهرستان در حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد و گفت: این موکب به مناسبت اربعین حسینی در حرم استقرار پیدا کرده است.

انتهای پیام
captcha