نخستین جهاد، ایجاد امید در خود و دیگران است
کد خبر: 3930227
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

نخستین جهاد، ایجاد امید در خود و دیگران است

معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد، ایجاد امید در خود و دیگران است، تصریح کرد: دشمن همه توان خود را به کارگرفته تا انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد، بنابراین باید بتوانیم نقطه مبارزه خود را در مقابله با دشمنان شناسایی کنیم.

نخستین جهاد، ایجاد امید در خود و دیگران استبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان، نشست هم‌افزایی معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با مدیرکل و کارشناسان فرهنگی و تشکل‌های میان تخصصی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان روز گذشته 28 مهرماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی جلالی، معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، به اهمیت کیفیت‌بخشی به عملیات‌های فرهنگی در جامعه پرداخت و با بیان اینکه تاکنون هیچ نزاع تمدنی با غرب تا به این اندازه سخت نبوده است، افزود: هم‌اکنون شاهد جنگ تبلیغاتی سختی هستیم که پیش از آن نیز در سال ۴۲ با فریادهای امام راحل آغاز و تا به امروز همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد، ایجاد امید در خود و دیگران است و دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد. بنابراین باید بتوانیم نقطه ایستا و مبارزه خود را در مقابله با دشمنان شناسایی کنیم.

معاون فرهنگی و امور تبلیغ دفتر سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اعزام مبلغان توسط سازمان تبلیغات اسلامی در دوران ۸ سال دفاع مقدس، تصریح کرد: هم‌اکنون در مبارزه تمدنی به نقطه‌ای رسیده‌ایم که شاهد استیصال دشمن هستیم. این در حالی است که به فرموده مقام معظم رهبری در این مبارزه، پیروزی نزدیک است.

وی افزود: مردمی‌سازی تبلیغات، رسالت بسیار مهمی است که هر یک از افراد جامعه باید در این عرصه تلاش کنند و بخشی از این بار را بر عهده بگیرند.

همچنین حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، به ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی این اداره پرداخت و گفت: با همت معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، کارشناسان این حوزه و کنش‌گران فرهنگی در سطح استان، به‌زودی و هم‌زمان با اعیاد خجسته ربیع‌الاول، شاهد نتیجه اقدامات این ادار‌ه‌کل و یک آرایش لشکری مناسب در عملیات‌های فرهنگی در خوزستان خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، شاه‌بیت عملیات‌های فرهنگی را در تعامل و اعتمادسازی بین سازمان تبلیغات اسلامی و کنشگران و فعالان فرهنگی عنوان کرد و افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان از حیث زیرساختی، حوزه معاونتی و تأمین نیرو و ظرفیت‌های منابع انسانی، به انسجام و نظم قابل ‌توجهی رسیده است.

در پایان این نشست، هر یک از کارشناسان و فعالان فرهنگی به بیان نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha