شرایط شرکت در جشنواره تلاوت‌های مجلسی خوزستان اعلام شد
کد خبر: 3930292
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

شرایط شرکت در جشنواره تلاوت‌های مجلسی خوزستان اعلام شد

شرایط شرکت در جشنواره تلاوت‌های مجلسی خوزستان که به صورت مجازی برگزار می‌شود، اعلام شد.

تلاوت نحلسی

سیدجاسم موسوی، دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: مرحله استانی جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان خوزستان در آبان‌‌ماه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره ویژه قاریان بالای 18 سال است و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

موسوی به توضیح شرایط شرکت در جشنواره پرداخت و افزود: شرکت‌کنندگان تلاوت خود را که مدت‌زمان آن نباید بیش از 5 دقیقه باشد به پست الکترونیکی ftffestival2020@gmail.com ارسال کنند. تلاوت‌ها در صفحه جشنواره در اینستاگرام به آدرس https://instagram.com/ftfqurankhuzestan بارگزاری خواهد شد.

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان خوزستان افزود: تلاوتی که بیشترین رأی (لایک) و رأی هیئت داوران را کسب کند، به عنوان تلاوت منتخب، برگزیده و معرفی خواهد شد و جواز حضور در مرحله کشوری جشنواره که آذرماه در تهران برگزار می‌شود را کسب خواهد کرد.

وی بیان کرد: مهلت ارسال تلاوت و شرکت در جشنواره از تاریخ 1 تا 8 آبان‌ماه و زمان رأی به تلاوت‌ها در صفحه جشنواره، از تاریخ 9 تا 13 آبان‌ماه خواهد بود.

موسوی گفت: جایزه نفر اول 7 میلیون ریال و تندیس جشنواره، نفر دوم 4 میلیون ریال و تندیس جشنواره و نفر سوم 4 میلیون ریال و تندیس جشنواره است. همچنین به 10 نفر از دنبال‌کنندگان(فالورهای) صفحه اینستاگرامی جشنواره که در بررسی و رأی دادن به تلاوت‌ها شرکت فعال داشته باشند، به قید قرعه 1 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha