انتشار محتوای فرهنگی از سوی بنیاد مهدویت خوزستان در برنامه شاد
کد خبر: 3930315
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

انتشار محتوای فرهنگی از سوی بنیاد مهدویت خوزستان در برنامه شاد

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان گفت: محتواهایی از سوی بنیاد فرهنگی در موضوعات مهدوی آماده شده که از طریق برنامه فضای مجازی شاد در اختیار دانش‌آموزان و معلمان قرار می‌گیرد.

انتشار محتواهای بنیاد فرهنگی مهدوی موعود(ع) در برنامه شاد (آمــــــاده)سید‌احمد پورفرجی، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به همکاری این بنیاد فرهنگی با اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان در زمینه ترویج آموزه‌های انتظار گفت: محتواهایی از سوی بنیاد فرهنگی در موضوعات مهدوی آماده شده و مقرر شده است از طریق برنامه فضای مجازی شاد در اختیار دانش‌آموزان و معلمان قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های نهم ربیع‌الاول و سالروز آغاز امامت امام عصر(عج)‏ گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا یک برنامه محوری در حرم علی‌بن مهزیار اهوازی با جمعیت محدود برگزار می‌شود. این برنامه از صداوسیمای استان پخش می‌شود. همچنین برنامه کارشناسی مهدویت نیز در صداوسیمای استان برای این روز پیش‌بینی شده است.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان گفت: همچنین محتواهایی برای نشر در فضای مجازی به این مناسبت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha