معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان منصوب شد
کد خبر: 3930432
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان منصوب شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام احسان فردآقایی را به عنوان معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی منصوب کرد. 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان منصوب شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان طی حکمی حجت‌الاسلام احسان فردآقایی را به عنوان معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی این اداره کل منصوب کرد. 

متن این حکم به شرح زیر است: 

«جناب حجت‌الاسلام احسان فردآقایی

با سلام و احترام

حال که کار فرهنگی دغدغه ای است که که گاه خواب را از چشمان پر فروغ رهبر عزیزتر از جان و سکان دار کشتی انقلاب عظیم اسلامیمان می رباید، شایسته است آنچه در توان داریم با توکل بر خدا و توسل به اهل بیت علیهم السلام بالای دست گرفته و تا پای جان لحظه ای از فعالیت باز ننشینیم.

بی شک اولویت اول و وجهه همت و مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی، امور فرهنگی و تبلیغ است و سوگیری همه برنامه ها و اهداف و راهبردها می بایست در راستای ارتقاء روز افزون فعالیت در این زمینه باشد. لذا با عنایت به مراتب تعهد، توانمندی و پشتکار جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان منصوب می نماییم. همچنین انتظار می رود با ارتباطی مؤثر با مجموعه های فرهنگی استان و تعامل و استفاده از ظرفیتهای آنها شاهد شکوفایی، بالندگی و پویایی بیش از پیش این معاونت باشیم.

امید است با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم و راهبردهای نوین سازمان موفق و مؤید باشید.» 

انتهای پیام
captcha