آموزش حفظ مجازی قرآن مؤسسه نورالهادی خرمشهر آغاز شد
کد خبر: 3931010
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

آموزش حفظ مجازی قرآن مؤسسه نورالهادی خرمشهر آغاز شد

مدیر مؤسسه قرآن و عترت نورالهادی خرمشهر از آغاز دوره تخصصی حفظ قرآن کریم این مؤسسه خبر داد و گفت: دوره سوم آموزش مجازی حفظ قرآن مؤسسه از 3 آبان شروع شد.

آموزش حفظ مجازی قرآن مؤسسه نورالهادی خرمشهر آغاز شدرضا علی‌پور، مدیر مؤسسه قرآن و عترت نور الهادی خرمشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از آغاز دوره تخصصی حفظ قرآن کریم این مؤسسه خبر داد و گفت: دوره سوم آموزش مجازی حفظ قرآن مؤسسه از 3 آبان شروع شد. پیش از این موفق شدیم دو دوره مجازی آموزش حفظ قرآن را برگزار کنیم که دوره اول حفظ سه جزء و دوره دوم حفظ دو جزء قرآن کریم بوده است.

وی اظهار کرد: در دوره‌های گذشته 110 نفر در آموزش مجازی حفظ شرکت کردند و از 15 استان کشور نیز شرکت‌کننده داشتیم.

علی‌پور با بیان اینکه شرکت‌کنندگان دوره فعلی حداقل یک جزء و حداکثر سه جزء را حفظ می‌کنند، افزود: مقطع سنی شرکت‌کنندگان از 12 تا 30 سال است و 4 نفر از مربیان مؤسسه که حافظ کل قرآن هستند (دو حافظ از آقایان و دو حافظ از بانوان) تدریس این دوره را بر عهده دارند.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت نور الهادی خرمشهر گفت: شرکت‌کنندگان این دوره‌ها در کنار حفظ قرآن، در زمینه تجوید، صوت و لحن و تفسیر نیز آموزش‌هایی می‌بینند.

وی درباره دیگر برنامه‌های مؤسسه گفت: علاوه بر حفظ قرآن، دوره‌های آموزش روخوانی برای آقایان و بانوان برگزار کردیم و در حال حاضر دوره روانخوانی قرآن کریم در حال برگزاری و رو به اتمام است.

انتهای پیام
captcha