درخشش نمایندگان خوزستان در مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 3931516
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

درخشش نمایندگان خوزستان در مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)

نمایندگان استان خوزستان در دو گروه آقایان و بانوان در چهاردهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن علی‌بن ابیطالب(ع) موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

درخشش نمایندگان خوزستان در مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)

به گزارش ایکنا از خوزستان، چهاردهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن علی‌بن ابیطالب(ع) طی دو مرحله مقدماتی و نهایی در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزاء ۱۰ و ۲۰ در دو بخش بانوان در گروه سنی زیر ۲۶ سال و بالای ۲۶ سال و آقایان در گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به شیوه ارتباط تلفنی و فضای مجازی اسکای‌روم برگزار شد.

مرحله نهایی رقابت آقایان ۲۶ تا ۲۸ مهرماه و بانوان از اول تا سوم آبان‌ماه برپا شد که نمایندگان استان خوزستان در دو گروه آقایان و بانوان به رتبه‌های برتر دست یافتند.

در رشته قرائت تحقیق بالای 16 سال، مهدی سیاحی رتبه چهارم و سیدجاسم موسوی نماینده استان به صورت مشترک با علی نیکی از کرمانشاه رتبه پنجم را به دست آوردند.

معصومه آلبوغبیش در رشته قرائت تحقیق زیر 26 سال سوم شد و سنا منبوهی در رشته ترتیل بالای 26 سال هم رتبه دوم را از آن خود کرد.

در رشته حفظ کل بالای 26 سال، فاطمه پنبه‌دانه‌زاده رتبه دوم را به دست آورد و رقیه خزعلی‌زاده و الهه ملک‌پور در رشته حفظ 10 جزء زیر 26 سال به عناوین برتر دست یافتند.

انتهای پیام
captcha