قدردانی امام جمعه ارومیه از مجاهدت‌های کادر درمان
کد خبر: 3934774
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

قدردانی امام جمعه ارومیه از مجاهدت‌های کادر درمان

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی ضمن قدردانی از کادر درمان طی پیامی گفت: شهادت «صالح مهدوی‌مجد» در راه مبارزه با کرونا به همه ما آموخت، کسانی هستند که  با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جان‌فشانی باشند.

امثال شهید «صالح مهدوی‌مجد» برای نجات بیماران با خدا عهده بسته‌اندبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه طی پیامی ضمن قدردانی از مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا شهادت مدافع سلامت سروان پاسدار «صالح مهدوی‌مجد» را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت  شهید مدافع سلامت، سروان پاسدار «صالح مهدوی‌مجد‌» که در راه خدمت به مردم و در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس و به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تألم گردید، این واقعه به همه ما آموخت، کسانی هستند که  با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جان فشانی باشند.

آسمانی شدن شهدای مدافع سلامت، که در جبهه نبرد بی امان با ویروس کرونا تا آخرین نفس ایستادند و جنگیدند، برای ما  بسیارسخت و جان کاه است اما جان‌فشانی‌ها و تلاش‌های همه کادر بهداشت و درمان در این ایام همواره در یادها باقی خواهد ماند.

اینجانب ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم عزیز و کادر بهداشت و درمان با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ سلامت و مردم شریف استان، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

انتهای پیام
captcha