شرایط شرکت بانوان خوزستانی در جشنواره تلاوت‌های مجلسی اعلام شد
کد خبر: 3936341
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

شرایط شرکت بانوان خوزستانی در جشنواره تلاوت‌های مجلسی اعلام شد

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان خوزستان ضمن اعلام خبر آغاز این جشنواره ویژه بانوان، گفت: جشنواره تلاوت‌های مجلسی در این دوره به صورت غیرحضوری و فقط با رأی نهایی داوران برگزار می‌شود.

شرایط شرکت در جشنواره تلاوت‌های مجلسی بانوان خوزستانی اعلام شد

سیدجاسم موسوی، دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی و پنجمین فجر تلاوت ویژه بانوان استان خوزستان برگزار می‌شود. 

وی بیان کرد: سعی ما بر این بود که جشنواره را به صورت حضوری برگزار کنیم که البته با توجه به شرایط وضعیت قرمز نیاز به اجازه ستاد کرونا بود که آن هم اجازه هرگونه تجمع را به ما نمی‌دهند. بنابراین در صحبت با دبیرخانه مرکزی بنا بر این نهاده شد که جشنواره تلاوت‌های مجلسی بانوان برگزار شود و این زنجیره قطع نشود. 

موسوی گفت: براین اساس با توجه به شرایط خاص اکنون، بانوان شرکت‌کننده فایل‌های صوتی خود را ارسال می‌کنند و تنها با رأی نهایی هیئت داوران، برگزیدگان مشخص خواهند شد.

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان خوزستان بیان کرد: بانوان قاری، حافظ و علاقه‌مند به قرائت قرآن کریم برای شرکت در جشنواره، تلاوت صوتی خود را به مدت زمان ۵ دقیقه به شماره تلفن 09357277917 یا به نشانی الکترونیک ftffestival2020@gmail.com ارسال کنند. 

وی اظهار کرد: مهلت ارسال تلاوت‌های مجلسی بانوان قرآنی استان خوزستان تا 15 آذرماه تعیین شده است. 

 

انتهای پیام
captcha