برگزیدگان جشنواره کشوری «عهد جانانه» معرفی و تقدیر شدند
کد خبر: 3936862
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

برگزیدگان جشنواره کشوری «عهد جانانه» معرفی و تقدیر شدند

جشنواره خاطره‌نویسی «عهد جانانه» با همکاری معاونت فرهنگی وزارت بهداشت و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار و از نفرات برگزیده تقدیر شد.

برگزیدگان جشنواره کشوری «عهد جانانه» معرفی و تقدیر شدند

پریوش صندوق‌ساز، رئیس اداره فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره جشنواره «عهد جانانه» گفت: جشنواره خاطره‌نویسی «عهد جانانه» با همکاری معاونت فرهنگی وزارت بهداشت و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار و از نفرات برگزیده تقدیر شد.

وی با بیان اینکه جشنواره کشوری خاطره‌نویسی «عهد جانانه» در راستای «پویش دانشجویی مقابله با کرونا» و با هدف فرهنگ‌سازی مقابله با ویروس کرونا برگزار شد، افزود: بر اساس فراخوان منتشر شده، «خاطرات کادر درمان در مراکز درمانی و بهداشتی»، «خاطرات دانشجویان از فعالیت‌های فرهنگی و جهادی»، «خاطرات دانشجویان در خط مقدم مقابله با کرونا»، «خاطرات کارکنان و دانشجویان نظام سلامت در دوران بیماری» و «خاطرات خانواده کادر درمان در دوران شیوع بیماری» محورهای ارسال اثر بودند.

صندوق‌ساز با اشاره به اینکه این جشنواره کشوری در سه بخش دانشجو، کارمند و استاد برگزار شد، گفت: 299 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که 15 اثر از گروه استادان، 35 اثر از گروه کارکنان و و 45 اثر از گروه دانشجویان بوده است. همزمان با اختتامیه این جشنواره در پایان آبان‌ماه به صورت وبینار از برگزیدگان تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha