طرح پویش ایران گامی در راستای ترویج فرهنگ نیکوکاری است
کد خبر: 3936920
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹

طرح پویش ایران گامی در راستای ترویج فرهنگ نیکوکاری است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با دعوت از فرهنگیان خوزستانی برای مشارکت در طرح ایران مهربان، گفت: این پویش با هدف ترویج مشارکت آحاد جامعه در حمایت از ایتام در سراسر کشور در حال اجرا شدن است. اجرای منسجم و فراگیر طرح پویش ایران گامی مهم و ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه است.

طرح پویش ایران گامی در راستای ترویج فرهنگ نیکوکاری است
به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت، مدیرکل آموزش و پرورش امروز دوشنبه ۳ آذرماه در جلسه ویدئو کنفرانس با روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: پویش ایران مهربان با هدف جذب حامی برای ایتام در استان خوزستان اجرا شده است که انتظار می‌رود فرهنگیان خوزستانی که همواره پیشگام فعالیت‌های خیرخواهانه هستند، مشارکت بالایی در این طرح داشته باشند.
وی با اشاره به مشارکت بالای فرهنگیان خوزستانی در طرح‌های خیرخواهانه، گفت: مشارکت ۱۲ هزار نفر از فرهنگیان نیکوکار در طرح ملی آجر به آجر نشان از همت بالای فرهنگیان خوزستانی در کارهای نیکوکارانه است.

مودت در ادامه با دعوت از فرهنگیان خوزستانی برای مشارکت در طرح ایران مهربان، خاطرنشان کرد: این پویش با هدف ترویج مشارکت آحاد جامعه در حمایت از ایتام در سراسر کشور در حال اجرا شدن است. اجرای منسجم و فراگیر طرح پویش ایران گامی مهم و ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه است.

همچنین جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد خوزستان در این نشست گفت: اجرای طرح پویش مهربان با مشارکت کارمندان سراسر کشور یکی از طرح‌های اثربخش برای جذب حامی برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد است.  

وی افزود: ۱۵ هزار نفر از دانش‌آموزان خوزستانی مددجو دارای حامی هستند و مابقی بدون حامی تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند. بر اساس پیش بینی‌ها اجرای طرح پویش مهربان می‌تواند گام مهمی برای جذب حامی برای سایر استان تحت پوشش باشد.

شیبه در ادامه با اشاره به مشارکت بالای فرهنگیان خوزستانی در طرح اکرام ایتام، تصریح کرد: ۶ هزار فرهنگی خوزستانی حامی ایتام در استان هستند که این امر شایسته تقدیر و تشکر است. 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان بیان کرد: همکاری و هم‌افزایی مجموعه تعلیم و تربیت استان می‌تواند راهگشای مشکلات کمیته امداد در حوزه اجرای طرح‌های حمایتی باشد. 

انتهای پیام
captcha