رتبه خوزستان در طرح پاییزه کتاب اعلام شد
کد خبر: 3936921
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳

رتبه خوزستان در طرح پاییزه کتاب اعلام شد

معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: بر اساس آمارهای اعلام شده، استان خوزستان بین 10 استان برتر کشور در طرح پاییزه کتاب قرار گرفت که از نظر تعداد کتاب، رتبه 7 و از نظر میزان فروش، رتبه 9 را در کشور کسب کرد.

فروش پاییزه

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی، معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر گفت: طرح پاییزه کتاب همزمان در سراسر کشور در هفته کتاب و کتابخوانی از 24 تا 30 آبان‌ماه با شعار دانایی، مانایی برگزار شد.

وی افزود: در این طرح، 20 کتابفروشی از استان خوزستان شرکت کردند که 14 کتابفروشی در اهواز و 6 کتابفروشی مربوط به شهرستان بودند.

جمشیدی با اشاره به فروش این دوره طرح پاییزه کتاب در استان اضافه کرد: در مجموع مبلغ 7 میلیارد و 424 میلیون و چهارصد و نوزده هزار و 497 ریال کتاب به تعداد 20 هزار و 554 جلد در این دوره به فروش رسیده است.

معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: بر اساس آمارهای اعلام شده، استان خوزستان بین 10 استان برتر کشور در این طرح قرار گرفت که از نظر تعداد کتاب، رتبه 7 و از نظر میزان فروش رتبه 9 را در کشور کسب کرد.

انتهای پیام
captcha